Šunauja

Santrauka:
kažkadu garsus palitikas pasake, kad dalis letuvių-šunauja, ale dabar visur šunauja.
Letuvių patarle saka , - pigių mėsų šunys ėda. Ne. Gal kadu ir ede, bet dabar jau ne. Naują letuvę šunėkui dabar nebepakiši piges mesas ar nugraužtų kaulų. Pigių mėsų šiais krizes laikais dabar ėda,- prabočykit - valga tik pensininkai ar studentai.Dabartinis šuva un pigį mėsų ir veizėt nenori, jam duok tik gerų ir da ištušintų su daržovem. Ir kam jam ėst pigių .jegu prigaminta visakių edalų su vitaminais kožnam mikrarajoni gi yra specialūs aniems magazinai ir edalų ir apsrėdymų..Va, mana sesulas anūkes vyras vadinasi verslinykas,tai kai kadu man ažajus ir matunt, kų sava šunėkui anas duoda, tai man seilas varva...Tik aš tų šunų markių - veislių nenutuokiu kaip ir mašinų, - man , kaima babelai, šuva arba didelis, e mašina raudona ar mėlyna.
Da kalbunt ape šunaujų, noris pasguost, kad anų rytiniai tarpusave utaliojimai mani nervina, - da ryti, pa nemegotas naktes narėtųs pasnaust, e ažu sienas jau girdis garsus au-au. Kitoj laiptinej kitas atsiliepia da garsiau, paskui insterpia iš gretima nama trečias...Būtų interesna,jegu suprasč šuniškų šnektų. Gal anys guodžias viens kitam, kad šeimininkai vienus palika, e gal dalijas įspūdžiais kaip gerai praleida laikų savaitgaly Palangoj su šeimininkais. Gal...
Girdėjau, kad yra šunų laikyma taisyklas,ale, kas gi jų laikas? Pamegink pasiskųst, kad susieda šuva trukda ramybį, tai naujas letuvis tau išterlins ar padegs duris ir pats kauksi šunia balsu...Taip ir gyvenam šiais  šunaujas laikais, anot garsaus palitika, pavasariais, nutirpus sniegui, mindžiadami jų išmatas...
Jegu jau man labai nusbastų venatve, tai aš žadu insgyt katinų ( tik nemįslykit, kad dvikojį, - kur tu takiam amžiuj berasi dvikojį...) .Saka, kad katina prisglaudimas ramina ir nujema sopulį. Ir aną išlaikymą kaštai gal mažesni. Tai, jei užsimyslysiu katiną, tai kreipsiuos un žalažaliečius, gal kas dykai atadas...
herbera

2012-03-16 10:09:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2012-03-18 08:38:09

Šaunuolė.

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2012-03-17 19:17:18

:))

Anonimas

Sukurta: 2012-03-16 11:07:45

Kai kas yra juokingo... pvz.:, bet daugiau nejuokingo,
:) pašnekejims,
A šuneka šuduka, grust i seiminika rankinuka, babadyt nosi, teg islaiza sava mylimuka šuda, jei ji buciuoj, tai su visa organika.