beprotybė

Santrauka:
2004-06-02 01:34
\".......... In nomine Patris, et Filii, et Spiritus sancti. Amen. \" Aš labai noriu pasveikti... Noriu, kad mano siela išgytų... \" .... Et clamor meas ad te veniat! \"

Ateinu... Ateinu!!! Nešauk ant manęs, vis tiek neklausysiu... Neklausysiu!!! Tavęs neklausysiu... Skęstu savo beprotybėje... Sielos skausme...
Tu nori man padėti?.. Domine, no sum dignus... Nevertas Tavo pagalbos... mea culpa, aš pasiduodu... Pasiduodu savo beprotybei... Aš nevertas Tavo pagalbos... Sakeinuseša... Tai kodėl nori man padėti? Kodėl? Nesuprantu Tavęs... Savęs, beje, irgi... Nerimas ir sumaištis mano sieloje... Užvaldė mane... Tokį jauną... Žmogų... ŽMOGŲ, po velnių, sakau, ŽMOGŲ!!! Tai aš ne Sakeinuseša... Aš žmogus... O kas tu?.. Qes es tu?.. Tai Tu Sakeinuseša!... Ne aš...
Suprasti kas yra kas - sine qua non. O dabar kas... Ka pradėti?.. Gyventi... Rasti Tai, kas man reikalinga. Kas man reikalinga?... - Pax interior, Caritas benigna, sui obliviscens, Liberas spiritus, Patientia in doloribus corporis... KAS??? Aš nesuprantu... O gal tik nenoriu suprasti?... Be to, kaip tai pasiekti?...
Suprasiu, kai bus laikas... Bet ką daryti dabar?... Mano širdis - Terra cremata, mano viltis - Tenebrae, vel falsa lux in imaginantione... Ką man dabar daryti?... Obstinata voluntas, cor durum et clausum... Man negera... Dabar jau aišku...
Kodėl aš matau tik blogį, supantį mane?... Kodėl?... Darau klaidą... Dabar jau aišku... Iš klaidų mokomasi. Aš pasveiksiu!!! Tikrai žinau, kad pasveiksiu... Mano siela išgis... Aš turiu kas mane saugo...

                                        \"... Budi mano Juodas Angelas,
                                          Mano sapno žydry,
                                          Dunkso juodas kiparisas
                                          Mėnesienos sidabre... \"

Angelų daug, bet jie visi tikri ir mane saugo... Galiu pailsėti, galiu pailsėti nuo kvėpavimo... Jie pakvėpuos už mane... Tačiau, ar tai gerai?...

Vakar sapnavau save - baltą, tačiau šiltą ir nuo manęs sklido šviesa... Aš pažvelgiau į vandenį tartum į veidrodį ir išvydau mažą angeliuką... Nuostabus sapnas! Tada nebuvau Sakeinuseša... Ir nebūsiu!
Qes es tu? Responde! - Sakeinuseša! ... Gali paprasčiau?... AŠ esu AŠ...

Memento etiam Sakeinuseša... Juk tu Juo buvai... Aš dar grįšiu į Jo pavidalą... Kartais reikalinga pasijausti Niekuo, kad galėtum iš to išaugti. Būkime didesni!!! Kartais taip ramu būti Niekuo - kai nereikia būti Kažkuo... Kartais taip gera, kai gali neaugti... Tu man reikalingas, Sakeinuseša, Tu mano sudėtingos sielos dalis...

Kai aš pasveiksiu...                Distinquo in memoriam Sakeinuseša
vandenio

2012-02-07 07:38:51

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2012-02-11 18:31:41

Lietuviškos kabutės atrodo taip: „ “.
Daugtaškių perteklius niekada niekam nedavė nieko gero.
Tekstas rašytas seniai ir publikuotas tikrai ne dėl noro jį redaguoti. Todėl pasakysiu trumpai: tik mažoji dalis teksto yra orientuota į skaitytoją. O kas neskirta skaitytojui, tam ir neverta tapti jam pasiekiamu.

Vartotojas (-a): Manęs čia nėra

Sukurta: 2012-02-07 20:18:40

kaip beprotybės idėja, tai man visai patiko. Bet reikia išvystymo ir pabaigos.

Vartotojas (-a): Manęs čia nėra

Sukurta: 2012-02-07 20:17:18

:)))))) Vlabur komentaras geras..

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2012-02-07 18:34:40

„43. Nedejuok kartu su kitais ir nesipiktink!“ (Markas Aurelijus. Sau pačiam, P.94).