1. Gyvenimo negalima pasirinkti, galima tik pasirinkti kaip gyventi.
2. Dėmesio stokojantis arba jo trokštantis individas randa arba susikuria objektą, kurį ima perdėm proteguoti. Dėmesiu objektui individas pasitenkina kaip savu.
3. Asocialumo sąvoka nepelnytai yra įgijusi tokią neigiamą konotaciją...
4. Žmogus klysta manydamas, jog gali teisingai pasirinkti iš dviejų, trijų, keturių, penkių ir t.t. Teisingai (galbūt teisingai) jis galėtų pasirinkti nebent iš visų esamų ar įmanomų variantų.
5. Truputį per daug, bet gražu: akinantis saulės ir sniego šokis.
6. Bevaliai nepakantūs valingiesiems, nors valia jie žavisi. Jei nebūtų valingųjų, bevaliai tikrai tokiais taptų.
7. Jei pabudus ryte neapima baimė, liūdesys ar nerimas, tai ženklas, jog čia - TAVO gyvenimas.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Barabas
Sukurta: 2012-02-01 20:46:25
nepatinka man tokie pamokymai gyventi
verčiu kiekvieną sakinį pabandyti pagrįsti argumentais
o vienas nuogas sakinys - nieko vertas
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2012-01-31 22:47:47
ne su visais teiginiais sutinku, man atrodo kiek kitaip
Vartotojas (-a): SalaDrugelis
Sukurta: 2012-01-31 13:06:26
Ketvirtajame atmečiau pataikavimą ir pabandžiau atskleisti nepatogią tiesą - teisingas pasirinkimas vargiai yra įmanomas. Galbūt mes nuolat buvojame klaidoje. Ir aš nesakau, kad tai blogai. Gal taip tiesiog ir turi būti.
Galima ir nieko nesirinkti. Galima laukti, kol pasirinks tave.
Vartotojas (-a): nenumeruojant
Sukurta: 2012-01-31 07:56:52
4. Žvelkime šiek tiek paprasčiau. Turim džiaugtis, kad apskritai turim iš ko pasirinkti, o jei galėtume rinktis iš visų dalykų pasaulyje, gal tai nė kiek nepadėtų, nes pasirinkimų daug ir pasiimti tik vieną... Manau, klaidos galimybė būtų labai didelė.
6. Ar tikrai? Kur kas ryškesnė tendencija, kai žmonės, nematydami tam tikro pavyzdžio, nė nepagalvoja, kad tai įmanoma. Tad jei nebūtų valingųjų, gal apskritai neegzistuotų nė tokia sąvoka, ir situacija tokia ir pasiliktų. Valingųjų tiesiog nebūtų.
Anonimas
Sukurta: 2012-01-31 03:54:22
4. Niekada nereikia pamiršti galimybės nepasirinkti nieko. Taip būtų padaroma žymiai mažiau klaidų.