Ritualas praeitin

...takas vinguriavo per kalvotąją miško dalį. Aplink kvepėjo ramybe ir žeme. Gėlių nektaras seniai buvo surinktas ir uždarytas į koriukus. Tik prisiminimus niekaip nesisekė surinkt, jie lyg pats žydėjimas - krovė ir krovė naujus pumpurus. Rodės plyš nuo jų krūtinė...
Lyg vakar būta. Tas pats miškas, tas pats takelis. Ir kvapas tas pats. Rudeninis.
Atvažiuoja čia kiekvieną spalį. Pereina miško taku, pauosto būto gyvenimo, aplanko kapus, prisiliečia prie antkapio akmenėlio, lyg norėdama sušildyt jį, uždega žvakutę, sukalba „Amžiną atilsį...\". Parymo...sudėlioja sužydėjusius ir nugeltusius prisiminimus. Daug metų taip.
Grįždama dar priglunda prie senojo ąžuolo. Švelniai, pirštų galiukais glosto randuotą kamieną: nesulaiko nei kvėpavimo, nei byrančių ašarų...
Apsikabinus stovi ilgai ilgai, kol užlieja tvirtumas, gyvybės syvai nuplukdo užsimiršime...
Skausmą pakeičia šypsena...
Išlipus iš autobuso, praeivius nustebina aukštai iškėlusi galvą moteris - jos randų sudarkytame veide švytinti šypsena kasdieniniam skubėjime sukelia sumaištį...
Laũmele

2011-11-12 08:27:24

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2011-11-14 19:51:44

Geras minties etiudas, nors norisi daugiau :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-11-13 15:45:29

Ne novelė, perkėliau į minčių etiudus.
Kol kas tik užuomina į tekstą.
Venkite daugtaškių perkrovos. Nieko gero jie neduoda.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-11-12 23:44:08

Tikrai kabinantis dalykas - siūlyčiau tęsti, nes čia daugiau ištrauka iš novelės. Ilgas brūkšnys „– “ alt 0150 :)

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2011-11-12 22:52:21

Reikalingas toks ritualas. Tegu krauna prisiminimai pumpurus...
Graži novelė.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-11-12 22:32:14

Pataisiau pliš --> plyš. Ir kabutes vietoj kablelių padėjau.
Vaizdelis gražus, bet įvertinti šį tekstą kaip savarankišką kūrinį yra sunku.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2011-11-12 13:49:08

Sužavėjo.
Priglaudžiu...

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2011-11-12 13:03:19

Trumpas, bet su stipria intriga - kas, kaip, kodėl?

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2011-11-12 12:43:15

Mane sužavėjo.
Paslėpti save nuo prašalaičių po šypsena - didžiulis sugebėjimas!
Labai jautriai ir išmintingai parašyta.
:))

Anonimas

Sukurta: 2011-11-12 09:51:26

Išmesčiau "aukštai iškėlusi galvą". Stipriai pabučiuotas gyvenimo žmogus nebesirūpina, ką galvoja kiti. Gyvenimo druskos vertybės )