***

Santrauka:
Šioks toks pabandymas kurti sonetą. Ačiū Justinui už kritiką.
Ar aš kalta kad lyja kartais
Nuo mano baso kūno pelenais
Varnai užsidengia akis delnais
Ir sutrupa ties rojaus vartais?

Sakykit man, ar aš kalta,
Kad vėjas maldą Jūsų tildo
Naktim net duona nebešildo
Ir bitės miršta po migla?

Nelyja kartais- tai tik rankos mano
Nukritusią nežinant iš dangaus
Sugavo mažą dievo širdį.

Dabar tas dievas savo sielas gano
Ištroškusias tik kvapo nuo medaus
Ir balso jo beveik nebesigirdi.
patylom

2011-09-14 23:06:47

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-09-15 22:29:51

Užkliuvo skyryba, noriu, kad autorė dar kart ją peržvelgtų.
Taip, duona nešildo, bet jei apžvelgtume jos simbolinę reikšmę, arba žodį "nešildo" laikytume personifikacija, būtų paprasčiau tokį žodžių junginį priimti.
O basas kūnas - (nežinau ar vykęs) bandymas pakeisti sustrabarėjusį junginį " nuogas kūnas".


Na, perskaičius autorės paaiškinimus tikrai įtikimiau. Bet įtikinamiausia būtų, jei tokių paaiškinimų nereikėtų, kad jie būtų atskleisti pačiame tekste. Nelengva tai padaryti - niekas ir nesako, kad rašyti lengva.

Dar norėčiau pabrėžti, kad tekstaas organiškas,natūralus, neįmantraujama sudėtingois konstrukcijomis. Ir tai yra savotiškai patrauklu.

Norėčiau šį tekstą perskaityti/pamatyti ne soneto forma. Tokiam natūralumui netinka rėmai.

Vartotojas (-a): patylom

Sukurta: 2011-09-15 20:14:10

Čia metaforos. Basos pėdos junta rasą, akmenis, šaltį- viską. O jei junta visas kūnas? Argi jis nebasas?
O dėl duonos... Nuo mažų dienų močiutės kartoja: kasdieninė duonelė šventa.(kasdieninės duonos prašymas netgi yra krikščioniškoje maldoje „Tėve mūsų“). Bėje, pirmuose dviejuose posmuose rašiau apie save šiandieniniame vertybių praradimo kontekste. Kai nebešildo net tai, kas šventa, tada belieka tik „sugauti“ dievo širdį. Nors ir mažo.

Vartotojas (-a): Jazminas

Sukurta: 2011-09-15 10:05:35

:)
Gilus ir jautrus :)
Girdžiu melodiją ir sielos virpesį. Sužavėta ir nudžiugusi esu :)

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2011-09-15 09:31:22

Gražios mintys, patko...