Palytėjimai (2)

Vakar dienoj užsibuvau...
Bandžiau tave vartyt kaip knygą, pradžioj ir pabaigoj.
Pati nepastebėjau, kaip ta tėkmė pagavo ir mane – keliaut.
Keliaut per laiką, per save, per dieną ir džiaugtis dovanom – akimirkom...
Laũmele

2011-07-06 15:16:08

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2011-07-07 07:41:42

Iš nedidelio priekaišto sau... džiaugtis dovanom – akimirkom... > ateina su laiku... ir matyt savu laiku:)

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2011-07-07 00:55:52

Dovana- šiandiena.Akimirka tiktai delne...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-07-06 22:43:58

prasmingi patylėjimai, nuoširdu

Anonimas

Sukurta: 2011-07-06 21:30:49

Akimirkos dovana.

Anonimas

Sukurta: 2011-07-06 20:20:07

prasmingos akimirkos, kai jomis džiaugiesi )

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2011-07-06 19:45:07

labai nuoširdus

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-07-06 17:02:09

akimirkos prasmės fiksacija.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-07-06 16:09:54

taip taip, nėra drugelio be lėliukės, lėliukės be kokono, kokono - be vikšro, visatoje drugelio tokio, tikrai nėra. pas jus galvojimas čia ir dabar apie tai kur buvote vakar. bet niekur neišsirišęs, gal todėl jog galvoja lirinis herojus, kad jis ne šiandienoje, o vakarykštėje dienoje?) Sakau, kad nepradedate nė iš šio nė iš to kalbėti ispaniškai, gimusi Lietuvoje ir girdėjusi tą kalbą, nors ir esate mulatė... bet dėl to ir nesakote, kad šiandien esate dienoje, kurioje pradėjote kalbėti lietuvių kalba. Mėgstate džiaugtis - priklausomybę džiaugsmo galite įgyti, ir tada... nelaisvė, kada akimirkoje nepajausite džiaugsmo emocijos. (vėl momentas) suvokimo akimirka nieko neapsprendžia, apsprendžia tas, kuris ją jaučia, suvokimą akimirkoje, ir toliau, kiek laiko toje būsenoje (kiek akimirkų) jis sugeba tą būseną išlaikyti savyje, arba išbūti joje, Saveikoje su kintančiu aplink jį pasauliu. ) tai daro, žmonės, praktikuodami kokį nors pasirinktą dvasinį mokymą. štai taip. Ne suvokimo akimirka, bet kiek akimirkų tame suvokime išbūni, sąveikoje su kintančiu pastoviai - pasauliu, supančiu tave.. Tokios siekiamybės vedami jie pasirenka dvasinį mokimą, ir jį uoliai praktikuoja kasdieniame gyvenime. Be prievartos. Savo valia.