kada Ochra lelijos išėjo į Jonines...

Santrauka:
taip man matosi, taip atrodo, ši, autoriaus slapyvardžiu - pseudonimu, /skroblas/ eksponuojama nuotrauka, pavadinta pavadinimu \"Nakties spalvos\". (Nors... skirtinguose monitoriuose, spalvos, apšvietimas – nuotaika, būna transliuojamos ganėtinai skirtingai.)
-          

                                     * * *

                                   šią - - - - - - nakt
                                  ochra lelijų
                                  žieduose
                                                 aš

                                 buvau...

                                  ...bežiūrėdams pro
                                  foto

                                  akutę –

                      kobalt šukių – rugiagėlių fėjų
                      žydėjime,

                      krištolinėm pašvaistėm,
                                                  žydėjusių


                                                             šiąnakt...
kvinta

2011-06-24 15:30:30

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-06-26 18:53:02

Ochra - tai jau akiai labiausiai užčiuopiama, o ne ausiai (t.y. regai, o ne klausai, kaip ir nuotrauka, paveikslas tapybos, ir bet koks kitas vizualusis menas,) beje, Joninių šventė, tam laikotarpiui būdinga - šviesos ilgiausia dalis paroje, šviesa, tamsa - registruojamos rega.) nėra dailininkų (žmonių) be akių, skaitytojau slapyvardžiu gulbinas. pavadinimas tekstuko: "kada Ochra lelijos išėjo į Jonines..."

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2011-06-26 15:05:35

o tai...čia labiau dailininkės akimis...

Anonimas

Sukurta: 2011-06-24 21:37:48

s.t.t.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-06-24 17:01:28

Ir jums taip matosi reiškia. (reiškia, kad dabar mes vienodi ne skirtingi žmogai /Kelias ir kvinta/ žiūrėdami į /Skroblo/ nuotrauką kurioje oranžinės rūšies lelijos, nakties metu. Tačiau, yra momentas, ar mes vienodai (kompozicija) nufotografuotumėme tas lelijas, tas pačias, (ar tuo pat kampu, ir atstumu, bei planu - nustatydami ryškumą ir planus) jei paimtumėme foto aparatą.

Anonimas

Sukurta: 2011-06-24 16:31:48

Puiku, puiku.