Gyvenimas

Viltis ta – tuštumos juk beprasmybė
Ir meilė, nešanti tik mus.
Žinau: beprasmiai būna tik žmonių žaidimai,
Kurių laimėti niekas juk negal.

Dievais mes esame juk gimę –
Nekęsti galime kasdien.
Mylėti trukdo mums tiktai likimas,
Kurio negalime perprast.

Sudėčiau viską aš po saule,
Įvertinčiau gyvenimą po ja.
Ir gaučiau didelę tuštybę,
Kurios juk nieks aprėpt negal.
Giltinė

2011-05-08 00:08:57

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-09 08:24:49

Padėkosiu ir dar kartą komentatoriams. Bet iš žmonių kurių nuomonė man kažkiek išskirtinė ir priimtina tik Antano. Jei jus sugebate tik parašyti komentarui- komentarą geriau net nerašykite , na nebent visapusiškai pritariat pastarąjam. Dėl kūrybos pasakysiu , taip : būtų labai malonu, kad įvertintumėt ir prieš " Gyvenimas" įkeltą eilėrašti. Prašau bent man asmeniškai parašyti jūsų nuomonę, jei labai norite ir po juo komentarą.. Piligrimui pasakysiu- dienoraščiais netikiu ir gyvenime jų nežadu rašyti( jau geriau visai neberašysiu)

Anonimas

Sukurta: 2011-05-08 18:05:23

Giltine, visi žemiau esantys komentarai yra teisingi. Sukluskite ir išgirskite. Šalin puikybę! Jums tiek daug stengiamasi duoti. Imkite, dirbkite ir po kiek laiko pats būsite maloniai nustebintas...

Anonimas

Sukurta: 2011-05-08 17:41:06

Belieka tik Antanui pritart. Jei tau svarbu ne tekstas, ne jo kokybė, o tik jausmų išreiškimas, tai puikus dalykas yra visokie blogai ir dienoraščiai - ten lietis galima per kraštus.

Jei visgi nori rašyt, tobulėt - tuomet priimi kritiką, dirbi ir dedi tai ką turi geriausio.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-08 10:39:28

paskaičiau aš šį ginčą ir kūrinį. manau viskas pasakyta.

ŽŽ yra literatūrinė svetainė, o kas iki to dar nepriaugęs turėtų ne ginčytis, o priimti kritiką ir tobulėti.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-05-08 08:57:35

gali pasidėlioti sau pliusiukus- minusiukus pagal šitą sąraša , kad suprastum ir realiau vertintum savo kūrybą


Banalus kūrinys

Vaizdai ir situacijos
Dažnai perdėm girdėti, įprasti, buitiški ar romantiški. Atėję iš literatūros tekstų.

Tema ir jos atskleidimas
Įprasta, kartojanti žinomus siužetus ir motyvus.

Lyrinis subjektas
Skurdus, neįdomus. Kartojantis elementarias situacijas: išgyvenimus, jausmus, mintis. Jos - negilios, tiesmukos.

Teksto sandara
Pernelyg akivaizdi. Mažai prasminga, nes neturi sąsajų (arba turi labai nedaug) su turiniu. Neorganizuota, nesutvarkyta.

Kalba
Girdėti rimai, įgrisęs eiliavimas, pakartojimai. Daug poetinių klišių. Automatiškas rašymas.

Nebanalus

Vaizdai ir situacijos
Asmeniškai išgyventi, originalūs.

Tema ir jos atskleidimas
Nauja. Amžina, bet neįprastai atverta. Sukurtas netikėtumo efektas.

Lyrinis subjektas
Gilus, įdomus, atveriantis nepažintų žmogaus sielos pusių. Subtilus, atskleidžiantis niuansus.

Teksto sandara
Individuali, kilusi iš turinio - ir kartu jį „aiškinanti“. Prasminga. Sudėtinga. Įvairi. Tikslinga: detalės, melodija, asociacijos ir t.t. vieni kitus paremia ir paaiškina.

Kalba
Tarp kalbos ir poezijos normų juntama įtampa. Kalbos „pažeidimai“ orientuoti į prasmę. Netikėtumo efektas. Sukuriamos naujos prasmės. Akivaizdus rašančiojo gebėjimas ją valdyti.

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-08 01:26:35

:D nėra ką rodytį, o dėl sriubavimo tai jau pradedi perlenkti lazdą. Aš nerašau tam, kad kažkur patektu darbai, ar būtų pripažinti, jei tu tam rašai ,tai gerai - džiugu. Rašau, tai kaip jaučiuosi . Jei taip sugebi gerai vertinti darbus - labai džiugu ir tikiuosi įvertinsi ir kitus ateityje įdedamus darbus.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-05-08 01:16:23

nesriūbauk , o tobulėk , kad viena dieną galėtumei ir pats didžiuotis ir kitiems parodyti

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-08 01:07:22

Na tikriausiai , kad nieko nenusimanau apie juos, juk darbai mano visi menkaverčiai- arba kaip tu dar parašaki kaikurie ir niekiniai. Na bet vistiek malonu išgirsti kitų nuomonę.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-05-08 00:57:54

menkai tesupranti dar apie eilėraščius. sulauk kitų komentuotojų nuomonių.

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-08 00:42:17

Perskaityk paskutines dvi eilutes manau suprasi, ką tuo norėta pasakyti.Na dėl baltų eilių nesiginčyjų, jei jis tau niekinis , tai tavo nuomonė. Ačiū už ją.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-05-08 00:38:35

, - ar tai nėra rimavimas?

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-05-08 00:35:19

na jei rašai baltąsias eiles, net jokios užuominos negali būtį į rimą. o jei esi pastabus tai pastebėjai turbūt ,kad ir baltosiose eilėse išlaikoma ritmika. dabar gi< berasmybė>- > žaidimai> < gimę>- -. šitas išties niekinis. banalūs įvaizdžiai, nuvalkiotos frazės.

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-08 00:27:32

Mintis buvo, dieve žmogau baltosios eilės čia kokio rimo nori?:D manau tuo viskas ir pasakyta bet ačiū už kritiką, bet šeip turėjai pastebėti pats, kad jei nėra rimo ir ritmo tai bus baltos eilės. Ačiū už komentarą. (daugiau tokių)

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-05-08 00:14:33

niekinis kūrinys. nei ritmikos, nei rimo, nei minties