Internetinė pažinčių mergaitė

Santrauka:
Norėjau kelti į „Eksperimentas“, nes netipinė eilėdara - 16,15,13,15, t.y. rimuojamas porinis skiemenų skaičius su neporiniu (pirma ir trečia eilutės). Bet apsigalvojau, sakau, o ką - negalima? :) Na, gal ritmas tuomet kiek kitoniškas, bet man jis nestringa - gal per ilgesnį laiką klausa išsibalansavo?..
Už naktinių užuolaidų klūpi dienos išsekusios –
Subadytas dangus klaviatūrą palietus ranka.
Ir šešėlių pėdom iki durų atsekus
Vakar išsegtu auskaru mėtos viltis padrika.

O svajonių drugiai tapetuotose sienose skraido,
Renka popieriuj medų urmu nuo bekvapių žiedų.
Ryškiu ratilu lempa paryškina kreidą –
Šimtas vatų vienintelės saulės karštų pažadų.

Mano juoko tyla prie monitoriaus stiklo prilipus,
Juodos garbanos virpa dulkėtam plokščiam ekrane.
Internetas už litą! Reklaminis klipas
Siūlo paslaugas veltui. Už litą parduoda mane

Dėžėse surūšiuotą į plastiką, stiklą, metalą,
Vien organikos nuotrupos mėtos už lango nakty...
....................................................................................

Juk tikėjais daugiau – neužpildytą tarą
Dovanojai su potekste – galbūt užpildys kiti.
kaip lietus

2011-04-27 02:28:22

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2011-05-03 08:41:38

Mano juoko tyla --- mintyse vis kirba, kaip tai turėtų būti realybėje... labai užstrigo ši mintelė.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-04-29 21:44:10

Labai realiai apie virtualybę. Kad ir kaip skaudžiai degina, vis dėlto ne vienas iš mūsų į tą liūną brendame. Kita vertus - ir gyvenimas baigiasi mirtimi, bet gyventi vis tiek norime. Tad ir čia - gal nėra taip blogai, kaip pasirodo, kai viskas pasibaigia?...
ačiū už puikų kūrinį. :)

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2011-04-29 11:47:57

Velniškai niūri autoriaus nuotaika, bet eilės geros. Gal taip gimsta genijai?

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-04-28 22:39:29

...taip Kaip lietau...internetas, kaip šešėlis pradeda užkariauti ir uždengti net debesis, saulę....gyvenimas monitoriuje, žodžiuose, vizijose....labai aktuali tema ir vaizdžiai atskleista :)

Anonimas

Sukurta: 2011-04-28 08:16:49

GLP - kas už tų trijų raidžių slepiasi - Prokrusto lova?
Po saule tiek daug vietos.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-04-27 23:18:43

Super. Ką norėti iš kai kurių protingų komentatorių...Kaip vaikų darželyje: vienas žodį, kitas liežuvį, trečias špygą...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2011-04-27 22:29:24

Linksma čia pas tave , ir komentarai įdomūs... :)))

Anonimas

Sukurta: 2011-04-27 18:07:34

visiškas briedas: nuo ritmikos iki turinio. norėčiau ką nors gero pasakyti, bet nežinau ką.

Anonimas

Sukurta: 2011-04-27 17:56:08

...taaip, kartais gaunam mažiau, nei tikimės... toks jau tas gyvenimas.
Autorius puikiai įsijaučia į bet kurią situaciją.

Anonimas

Sukurta: 2011-04-27 13:01:42

"dienos išsekusios", "Subadytas dangus", "šešėlių pėdom", "viltis padrika", "svajonių drugiai", "bekvapių žiedų", "karštų pažadų", "juoko tyla", "lango nakty" - minkštas pamatas.

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2011-04-27 09:58:23

Juodos garbanos virpa... - gražu :)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-04-27 07:53:19

Virtualus gyvenimas-bekvapis, bejausmis ir nejuntamas.Įtaigios eilės

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2011-04-27 07:51:43

O argi internetinės pažintys blogai? Aišku, gali gauti ne tai, ko tikiesi, bet kartais gali būti labai maloniai nustebintas. Eilėraštis įdomus, kitoks. Patiko.