Dvejopos ribos

Sakoma, kad žmogaus protui ir jo galimybėms nėra ribų, bet vis dėlto, kai mokslas stipriai pažengia, jis sustoja ties riba, kurios daugelį metų neperžengia, ir tik vėliau vėl daro šuolį į priekį. O tuo tarpu yra žmonių, rodos, jau pasiekusių patį mentaliteto dugną, tik staiga jie pasielgia taip, kad tenka pripažinti, jog tokio dugno nėra, jis - nepasiekiamas.
Lietuvos Vytautas

2011-04-09 01:24:43

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2011-04-14 12:14:39

joa, mentaliteto dugnas yra mistinis išsireiškimas.

pasak žodyno, mentalitetas - tai išprusimas, intelektas ir/arba individui arba žmonių grupei būdinga galvosena, mąstymo, suvokimo būdas.

vienu atveju, nesuprantu, kaip įmanu pasiekti išprusimo dugną. sakyčiau, oksimoronas.

antru atveju, nesuprantu būdo laipsniavimo. sakykim, mąstoma abstrakčiai; kaip toks mąstymo būdas pasiekia dugną? kai pradedama mąstyti konkrečiai? tada pasikeičia būdas. kai nebemąstoma? tada pasikeičia veiksmas iš mąstymo į ramybę. kai abstraktybės tampa nebevaldomos, svarstantysis suirzta, nebesupranta pats savęs? būdas nesikeičia, tačiau čia jau paties žmogaus problema.

likęs turinys, atrodo, suformuluotas. fragmentiško progreso ir tolydaus regreso išstata.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2011-04-10 13:34:39

mentaliteto dugną?
šiek tiek nusišnekėta

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2011-04-09 14:14:38

Labai geros mintys.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2011-04-09 11:29:13

kad dugnas nepasiekiamas, tai ne taip svarbu... kai vistik yra pasiekiamas dangus :)

kaip sentencijai, tai perdaug ilgas minties išdėstymas, galima tai pasakyt koncentruočiau

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2011-04-09 08:15:46

Įdomiai.

Anonimas

Sukurta: 2011-04-09 07:16:17

Vytautai, sėkmės, su debiutu, MENTALITETO DUGNAS, gal geriau ne dugnas, bet aukštumos, dugnas-asocijuojasi su padugnės, su tuo kas bloga :).

Anonimas

Sukurta: 2011-04-09 04:22:55

Sveikas atėjęs, Vytautai.
Man patinka Tavo mintys. Nenusivilk ir nenuvilk.