sukeisčiau vietomis rytų ir vakarų, sapnas asocijuojasi su naktimi, tamsiuoju paros metu, sąmoningos būsenos užtemimu, tuo pačiu klaidžiojimo krypties nepakeistų.
sapnas - vienišas vilkas, savitas minties išieškojimas, vilkas klaidžioja sąmoningai, seka pėdomis, kartais vedamas bandos jausmo, instinktų, palieka pėdsakus, kaip ir sapnai, juk dažnai bandome išsiaiškinti jų reikšmes, pasąmonės klaidžiojimus.
trumpas, bet talpus paanalizavus giliau. šaunu :)
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Liusija
Sukurta: 2011-03-23 18:22:27
Įdomiai, paslaptingai skamba......
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2011-03-23 10:01:50
taip taip – ne haiku...
Anonimas
Sukurta: 2011-03-23 08:45:13
Vilkai irgi žmonės. :)
Vartotojas (-a): Maybe
Sukurta: 2011-03-23 08:40:18
sukeisčiau vietomis rytų ir vakarų, sapnas asocijuojasi su naktimi, tamsiuoju paros metu, sąmoningos būsenos užtemimu, tuo pačiu klaidžiojimo krypties nepakeistų.
sapnas - vienišas vilkas, savitas minties išieškojimas, vilkas klaidžioja sąmoningai, seka pėdomis, kartais vedamas bandos jausmo, instinktų, palieka pėdsakus, kaip ir sapnai, juk dažnai bandome išsiaiškinti jų reikšmes, pasąmonės klaidžiojimus.
trumpas, bet talpus paanalizavus giliau. šaunu :)
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2011-03-23 01:04:48
sakot klaidžioja, o jūs į jį žiūrit? sakote jis jaučiasi vienišumo jausenoje, o jūs tai žinote? sakote sapnas ? kuo jis minta?..
Vartotojas (-a): Vlabur
Sukurta: 2011-03-23 00:14:19
vienišU vilkU?