• • • •
- - - -
Nuolatinė diena iš
mitybos išausta:
kiauliena
jautiena
jautiena
kiauliena...
- - - -
nuolatinei dienai
Re minore
akordai:
lietus ir lietus, ir lietus toks,
kol lapkritis lyja,
ir lyja,
ir lapas ant lapo,
lietus vėl į lietų,
ir upėse
tvinsta
lietus
Re minor - - - -
- - - -
Temsta, leidžiasi
S a u l ė, ar ne Dienai?..
visai kaip ir Nakčiai – Šviesa,
nuolatinei, brėkšt ima, ir
p a t e k a
vėl...
...Bilietai nuolatiniai,
rugpjūtyj bujojantys vešlumą žalią,
tie lapkričio driskiai – pažvelk gi,
jau greit plyšinės!..
tik pažvelk gi – beržų
pumpurai, jau
smaluoti...
Bilietai nuolatiniai – pažvelk, augalai jie...
o tik kurmiai – ar
turi vyzdžius?..
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Teka, leidžias –
vyzdžiuos, kol negęsta – kol sukasi
Žemė, vis tai
Dienai išaušti, toji – Nakčiai,
pribarstytai
smaragdo
žvaigždžių – vis vyzdy,
kieno nors,
bet vyzdyj...
o va kurmiai,
turėjo vyzdžius – ar turės?..
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2011-03-21 20:19:18
fuj, ta mėsa pradžioj atgraso :)
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2011-03-17 13:05:25
čia štai, Goda tikriausiai, o gal ir semema, greičiausiai semema, arba zirzutė, kažkuri iš tamstų, laikinai einančių amžinas, kol bus svetaoinės su moderatorių pareigomis, moderatoriaus pareigas, nenešdamos jokios atsakomybės už savo veiksmukus, vieną komentariuką paliko, (moderatorių vardu veikdamos) kvinta Parašė komentarų: 3588 2011-03-17 09:16:53 o prieš jį buvusį - ištrynė, ŠTAI ŠITĄ:
Tai gi, jums visiems patinka ruduo - mirties reiškinio metas - groja minorą vargonai ir pliaupia pliaupia lietus - kaip gražu. Mirtis gyvenimui, iš po pernykščių lapų, kurie pasiekė aukštį žemys, žvilgčioja dangaus mėlis - žibutės. (argi neprasminga mirtis, lapkritis - taip ir žmonių mirtys - prasmingos, žmonių kūnus penėjo mėsytė- kiauliena jautiena, su visais EE, o gyvulėlius penėjo - augalėliai, kažkada žmonės išgyvens (kiekvienas jau gimęs) mirties reiškinį - savo lapkritį, IR papenės (labai prasmingas procesas gamtos eko sistemoje, mityboje) savo kūnais kirminiukus, augaliukus, išsiskaidydami į keturias stichijas vėl - žemė oras skystis plazma (ugnis plazma - tai juk papenės, kažkas gyvas - augalas, gyvas triušis, kiaulė, karvė, žolės priėdus - yra gyvi...) prieš tai, žinoma tie kūnai tvinks, pilnės, pradės dvokti, bet skaitytojams tik malonumas išrūšiuoti tas visas prasmes... Mirtis prasminga - lapkričio mėnuo (gamtoje) tas reiškinys, IR vėl smaluoti lipnūs beržo pumpurai, žaliuos pirmąjį lapą - pavasario, lapkričio krituolį... Kiekvienas turi savo reiškinį tą - savo lapkritį, ir tas reiškinys - prasmingas...
Matote - jums jis irgi gražus - Lapkritis,(mirties reiškinys ir metamorfozės, nors per laidotuves žmonės verkia - lyja, tvinsta nosinaitės potvyniais, tačiau...) kada kūnas atsiskirs su siela - (su sąmone) pritvinks prasmėmis - toks pilnas - plyštančia oda pataps, ir žmogui, dvokiantis, tada skaidytojai gyvenantys žemėje tokie kaip vabalai... jį, kaip ir lapus kurie pasiekė reikiamą aukštį, kad galėtų nukristi žemyn, kaip ir nuokritas, suskaidys, surūšiuos, jis taps neorganiniu, o augalas vėl vers tas medžiagas - organinėmis, vis mitybos sistemoje Būtyje... prasminga Būtis... ne?.. aš tai matau, kad taip. Mirties reiškinys labai švarus - ekologiškas, ir prasmingas būtyje (būtina grandis.).
Va kas yra kvaila ir neprotinga, ne prasminga, o žiauru, tai - užmušti ką nors gyvą, pavyzdžiui žmogų, tam, kad įsitikinti, jog jis buvo - gyvas...
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2011-03-17 09:16:53
ne --> skaitytojams, o ----> skaidytojai gyvenantys žemėje tokie kaip vabalai, tai ne skaitytojams, o skaidytojams (yra toksai žodis - tik korektorių programavę galvočiai jo neįvedė, matyt nežino, o gal skaito per daug specifiniu - biologijos srities, nors žodis toks jau kasdienis, skaidytojai, dirba ištisus metus, juk ir pavasariais žmonės sutinka savo lapkritį, ir lapas sužaliavęs pavasarį, nežaliuoja iki pat pabaigos vasaros...) Tai gi - po žeme, skaidytojai, ten jau raštų niekas neskaito - idant jie ten neturi jokios prasmės...
Anonimas
Sukurta: 2011-03-16 22:09:26
kepenys
plaučiai
plaučiai
kepenys...
Anonimas
Sukurta: 2011-03-16 21:34:50
Man taip pat, ta ištrauka tikrai superinė.
minor minor minor minor. (Ir visai ne dėl didybės manijos, kaip, ko gero, pagalvosite...)
Pasviruoju šriftu nesupratau kodėl taip ypatingai pasviruoju.
Vartotojas (-a): spika
Sukurta: 2011-03-16 20:51:35
Nesveikai maitinatės- tik mėsa. Negerai, labai negerai. Jūsų organizmas greit pasens.O dabar rimtai: ir man ta ištrauka, kaip spilgutei, patiko. Tai viskas iš viso eilėraščio.