JM

visą dieną

tik mintys atminti

teka netektys

tekės ir toliau

pažadinai Lietuvą gimti

ir nemirt

nemirt

niekados
Cieksas Žalbungis

2011-02-16 21:30:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-02-17 12:53:41

Algimantas, neištrinkite ir manęs iš Lietuvos piliečių sąrašų, tai ne jūsų kompetencijoje, ir nekalbėkite su manimi, atstovaudamas tautą, jūs tik vienas iš tos tautos piliečių, kaip ir aš, kurioje jau nebeuždrausta žodžio ir minties laisvė.
O J.M. (teisingai pastebėjo GLP slapyvardžiu skaitytojas, ten trūksta taškiukų jei jau apie kalbos kultūrą - o jei ten tik inicialai, tai tekste - kuriame parašyta mintis, yra prieštaravimų, tokių sakyčiau, kad ir faktuose; ) J.Marcinkevičius sakėsi, kad Dar Stalinui Josifui (ramybė jam) nemirus, ir jis turėdavo rašyti taip eilėraščių knygelę, kad joje pirmas eiliukas būtų skirtas Stalinui, kitaip tautiečiai jos būtų neišleidę, tai Kalanta susidegino - 16 vasario šiaip jau, ne nuodėmė ir jį prisiminti, bet tauta tylėjo. Tai ir Marcinkevičius pasakė tautai, kad ir Stalinui mirus, reikėjo rašyti knygelę pagerbiant bent viename eiliuke, iš ten esančių eilėraščių K.P. (komunistų-partiją) pašlovinti, kitaip tauta nebūtų išleidusi gerų eilėraščių knygelės. Ir nedarykite dabar ir Marcinkevičiaus įdalo - ar Stalino, o tiksliau iš jo mirties, mat poetas puoselėjo daugiausiai tris temas - tris tematikas savo kūryboje, tai Kalbą, Žmogų, Lietuvą - gimtinę; Algimantai, nemanau, kad dabar jei mirė poetas, ar koks nors kitas visuomenės veikėjas, tai galima žiūrėti į poeziją pro pirštus, ir fanatiškai lankstytis, prieš bet kokį eilėraštį, bet tik jame bus pažymėtos dvi raidės - inicialai, ir spekuliuoti tauta. Tai jums atsakymas į jūsų labai akiplėšišką žinutę, kurią rašote po autoriaus Cieksas Žalbungis publikuojamu tekstu, ir tekste yra turinys, bei raiška.
O kas liečia mano komentare paminėtus keturis poetus, tai nekalbu tautos vardu, tik sakau laisvai savo nuomonę - vieno iš Lietuvos piliečių turinčių Lietuvos pilietybę, kad man atrodo,tam tikrame laikotarpyje, kapitalinėmis sienomis (pastatas jas dažniausiai turi keturias - kapitalines sienas - kertinius akmenis - keturis, keturias kertes) tai gi, pokario iki pat nepriklausomybės - kapitalinėmis Lietuvos Poezijos sienomis ("poezijos pastato") buvo tie keturi poetai. Laikas eina, žmonės miršta, o tą pastatą visada kažkas turi restauruoti, remontuoti, sakykim buitiškai kalbant, arba palaikyti, kad jis nenugriūtų, tai aš paminėjau, kad man asmeniškai tokiais atrodo keturi poetai. ir suminėjau juos - iš kurių trys jau mirę žmonės.(Marcinkevičius verčiamas net į 20 kalbų pasaulyje - jau yra išversti jo eilėraščiai) reiškia kažkas visada atstovauja tautos poeziją - tai geri eilėraščiai. Ir jei jūs žiūrėsite į žmogaus mirtį kaip į neteisingą dalyką, arba spekuliuosite tomis mirtimis ir rašysite bet kokį šlamštą tai vadindami eilėraščiais - tada nebebus poezijos, arba bus labai prasta. nepainiokite to. Ir įsiskaitykite į komentarą, o netaukškite man čia tautos vardu, nes manau ir to negalite daryti. Aš irgi lietuvė, galiu kaltinti jus stagnacinių pažiūrų ideologijos puoselėtoju pačiame principe, arba stagnacinės ideologijos šalininku, veikimo principe, skaitydama tokio pobūdžio jūsų komentarą, kuriame kalbate ir apie mane (skaitytoją kvintos slapyvardžiu) , po autoriaus CŽ publikuojamu tekstu, Algimantai.

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2011-02-17 09:22:22

GLP ir Kvinta, tik nereikia savi kelti aukščiau to, kas Tautai šventa...
Ir paskaityt reiktų daugiau apie šiuos didvyrius, o tik po to komentuoti ir ,,neskaityti" o pagalvoti apie tai, ką rašai...
Nepyk jaunime... Ateis laikas PRAREGĖSIT...

Anonimas

Sukurta: 2011-02-17 00:13:14

sakai, JM. o mano daugelis bičiulių rūko LM, ir skaito LM internetinį variantą, ir ŠA pavarto prie ŠMC. netikiu tokių tekstų nuoširdumu, jau minėjau komentuodamas kito autoriaus tekstą, bet pagarbos vis dėlto norėtųsi.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-02-16 23:41:37

R. Kalanta nemiegojo, o Lietuva sakot kai Justinas pažadina, na jau... (panegirika Justino mirimo dieną.) tikrai ne...
P.S.
neskaitau, kad poetas tas buvo nevertas dėmesio. Man trys, J. Strielkūnas, S.Geda, J.Marcinkevičius, jau ramybė jiems, ir M.Martinaitis - toki, kapitaliniai tame laike. (arba - to laiko.)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-02-16 23:23:06

Sukrėsta.Ramina tik tai, kad liko parašytos mintys, gyvenimas jose.

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2011-02-16 23:17:04

...(at)mintin...

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2011-02-16 21:39:15

Dėkoju už stiprybę.
Aš dar nerandu žodžių, tik ar juos iš viso galėsiu rast.