Be darbo slampinėjančio filosofo skelbimas.

Gimęs tada ir ten,
esant toms aplinkybėms.

Mokesis ten ir tada ir iki,
esant toms aplinkybėms.

Baigęs mokytis ten ir tada, esant toms aplinkybėms.

Pradėjęs dirbti ten ir tada, iki tada ir dirbęs, esant tokioms aplinkybėms.

Dirbęs nuo tada iki, iki pradėjęs dirbti kitur, esant tokioms aplinkybėms.

Tada ten laikinai dirbęs nuo iki, esant tokioms aplinkybėms, iki tada.

Ir ten laikinai dirbęs nuo iki, esant tokioms aplinkybėms.

Tada ir ten, iki laikinai paralėliai pradėjęs dirbti kitur, esant tokioms aplinkybėms, nuo tada iki iki vėl dirbęs.

O nuo tada iki pradėjęs dirbti ir ten, kai esant tokioms aplinkybėms, neesamai dirbi kitur, nuo tada iki tada dar dirbęs ir ten.

Ir nuo tada iki tada, esant tokioms aplinkybėms, tokių aplinkybių, ten dirbančių kuriamų, apsupty ten iki dirbti pradėjęs, dirbau dar ten, esant tokioms aplinkybėms, ir ten, esant tokioms aplinkybėms, iki dar kai nuo tada kitur, esant tokioms aplinkybėms, pradėjau dirbti nuo iki dabar, kai jau nebedirbu..

Ieškau darbo.

P.s. Pigių variantų nesiūlyti.
uostinėtojas

2011-02-02 11:18:32

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2011-02-02 19:48:18

Su tokiu skelbimo darbo nerastum :D Parašyta su mintimi, tačiau skaitant kiek pabosta, liežuvis susipina ir sunku suvokti tai, ką skaitai. Siūlyčiau trumpinti arba įterpti kitokių žodžių, kurie nepakeistų minties. ;)

Vartotojas (-a): MoneLi

Sukurta: 2011-02-02 13:39:06

Prisiminiau nesenai perskaitytą mintį: "O gal tik prieš mirtį suprasi, kad į darželį ėjai tam, kad eitum į mokyklą, kad mokeisi tam, kad kažkur įstotum, dirbai tam, kad gautum gerą pensiją, ir numirei..." . Ir įdomu, kiek lemia aplinkybės, o kiek - pats žmogus..? (:

Anonimas

Sukurta: 2011-02-02 13:08:27

Gal kiek per daug aplinkybių. Bet įdomiai.:)

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2011-02-02 12:49:47

Esant tokioms aplinkybėms - įdarbintas rytoj, atleistas - vakar...