***

Įtempia stygiškai mintis
Iki pjovimo
Nuojautų/jausmų gramzdinantys
Atgauti norai,
Laikotarpių žymekliai,
Kur dulkių sluoksniais sužeistais
Nusėda ant blakstienų –
Vėl norisi atplėšt penkis geltonus
Vokus.
gungnir

2011-01-23 19:36:16

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2011-09-20 00:04:35

puikuma, netikėtas teksto at/radimas

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2011-02-14 17:56:49

mintis su augančia įtampa.
gražiai išsakyta.

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2011-01-25 22:53:35

gal ir nieko. sunkokai skaitosi, bet savita. trys paskutinės eilutės labai malonios. nors be asmeniškumų neapsieita.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-24 11:13:21

įdomiai su tais vokais čia gaunas. Lyg butu du žmonės stebimi penktosios (kai kurie tai vadina, Dievo ar Likimo) akies. Bėda ta, kad jie negali buti stebimi nes laikas šiame eiliuje sustojęs ir pagletęs. Atplėši vokus - praregėsi ir suksi naują dulkių verpetą. pradžia intriguojanti..

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-23 20:42:43

P.S.
ne valią, o valia. (klaida linksnis kitas gaunasi, /a/ be nosinė. ) (tą valią kontroliuoja siela, bet jei jau yra sąmoninga.)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-23 20:37:03

teksto pradžia:
"Įtempia stygiškai mintis
Iki pjovimo
" --- patiko. (styga įtemta ir pjauna net pirštų pagalvėles, bet neprapjauna - su stygomis ir pirštais - kiek kitaip, ant jų užsideda šarvai, nuospaudos, kaukė pirštų anspaudams, tačiau, ir tai informacija. jeigu tokius paliks kažkas, kriminalistas jau žinos - tas žmogus muzikantas - grojantis styginiu instrumentu.)
patiko man (pacituota - kurią citavau) metafora, ir pabaigoje:
"Vėl norisi atplėšt penkis geltonus
Vokus."
---- penki vokai (lyg simbolizuoja kas juose? atplėši voką ir sužinai, kas viduje voko) penki žmogaus pojūčiai ir valią jo lyg vežėjas įtempęs ir laikantis penkis arklius, penkis savo pojūčius, važiuoja gyvenimo keliu. Šiaip tai visos būsenos ateina ir išeina - praeina, ir vėl ateina, ir vėl praeina, bet sąmoningai praktikuodamas dzeną, gali sužinoti - kas slypi už jų?..
Atrodo ta dalis:
"Nuojautų/jausmų gramzdinantys
Atgauti norai,
Laikotarpių žymekliai,
Kur dulkių sluoksniais sužeistais
Nusėda ant blakstienų – "
-- tartum vėl norisi aiškumo, pačiame savyje (tai yra sąmoningai save kontroliuot, penkiais pojūčiais apčiuopiant ir jaučiant būtį), bet reikia būti sąmoningu, pastoviai praktikuojant kokią nors sistemą, tegul dzen budizmo. dzeną; Taip pamąsčiau, nes tos stygos susiasocijavo su pavadžiomis, laikančiomis tuos penkis arklius, kuriuos reikia valdyti - tai penki pojūčiai kuriuos turi žmogus.

Šitokioje interpretacijoje man pasirodė tas, filosofiniame rakte rebusinis trumpažanris; sausokas. dėčiau į trumpuosius žanrus, arba į "prasmingą dienoraštinį įrašą".) gal dar eksperimentą. jis toks rebusinis tekstas.