Trioletas.Taip užvaldo

Juk ne gražuolės, tik ne jos
Jus, vyrus, taip užvaldo.
O tos, kur kaitins nuolatos...
Juk ne gražuolės, tik ne jos.
Ištirpstat apimti aistros
Ir niekas čia nekaltas.
Juk ne gražuolės, tik ne jos
Jus, vyrus, taip užvaldo...
spika

2011-01-23 08:51:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2011-01-24 15:46:51

o tai kas tada,jei ne JOS?:)

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2011-01-23 23:46:54

Ta meilė tikri žabangai ir nesuprasi kas ir kaip, Teatleidžia man moterys, bet matai - eina pora: vyras - pasaka, o ji... taip, kad ne visada tas grožis išorinis ir lemia.
O aistros, manau, retas vyras atsisakytų :-)
Puikus trioletas.

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2011-01-23 22:25:55

Spika, as pametiau lituviskus zodzus.
Bet noru pasakyc, kad cikrai kaicina.
Geras trioletas:))

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2011-01-23 21:13:49

Svarbiausia gražus vidus, o išorė... :)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-23 16:04:23

Nustebau, kvinta, Jūsų pirmykščiu mąstymu. Kaitins- tikrai turginis žodis, gariūninis ir čia rašoma apie derybas turguje, kad kaista kainos...............

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-23 12:10:28

O kaitins ką? Pielavos, kaitins? ta prasme kankins?.. (o jei vyras intelektualas, jis pavargs nuo tokio valdymo...)
negražus žodis poezijoje "kaitins" šiame kontekste, turgiškas. Va iš karto, dėkui skaitytojui slapyvardžiu herbera, galiu pagrysti dabar, ir ką pasakiau apie raišką Trioleto.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2011-01-23 11:58:20

tikra tiesa- ,,užvaldo tos, kur kaitins nuolatos,, ( o jau kvintos tirada...nė prie ko...)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-23 11:52:31

nežinau, aš ne vyras. Bet ir vyras žmogus, o aš irgi žmogus. taip kad,
F. Nyčė sako, "Galų gale mes mylime savo geismą, o ne jo objektą"; taip, kad vyrą užvaldo jo geismas moters (o jei jis žydras, tai vyrą vyro...) toliau kokios - kokio? priklauso vėl nuo jo, o tiksliau ką jis mėgsta, kokios jo pažiūros, temperamentas, tiek kad išorė matoma visada, o vidus - ne. Tai bet kokiam žmogui tas kas matoma visada - užsizulina, užsitrina, apdulka ir jau nebematoma, o kas makaulėje vyksta - traukia kaip nauja, ir jei ten nieko nevyksta, žmogui gal ir gali pasidaryti nuobodu, bet juk tai būdinga ir vyrams ir moterims - tai yra žmonėms.
O kas liečia išorę, tai nereikia taip akiplėšiškai meluoti. Juk net posakis yra senas kaip pasaulis "sutinka pagal išorę, palydi jau pagal protą..." esmė ne kaip vertina, gali ir durnus palydėt, protingą, TAČIAU, esmė sutinka pagal ką?.. (o jei išorė nepatinka, tai gali net nesusitinka, vieni šalia kitų praeiti - prasilenkdami. JEI kalbame apie dominuojančią tendenciją, o Triolete kalbama kategoriškai - reiškia apie Dominuojančią - kolektyvinę sąmonę, kokia ji, tuo klausimu.)
Kiek yra vyrų, palikusių savo moterį kai su ja atsitiko nelaimė. Pavyzdžiui, atėjo kvailys, ir apliejo veidą kokia nors rūgštimi. Moteris ta buvo labai graži, o po to, toje traumoje, kuri neužgydoma, ją dar ir vyras paliko. O kiek yra vyrų, kurie palieka žmoną, tegul gražią, tik todėl, kad gimė vaikas su fiziniais ar psichiniais, arba, ir tokiais ir tokiais negalavimais, ir moteris jo nepaliko invalidų namuose, o vyras (pagal Nyčės posakį, neturi geismo ir nemyli geismo rūpintis invalidu diena iš dienos. Ir mylėdamas savo kitą geismą, atsisako tų objektų-subjektų, kurie nestimuliuoja jame tų geismų, kuriuos jis myli. Todėl meilė turi pakopas, ji būna instinktyvi, ir su išugdytais jausmais... tai jau vidus žmogaus.) O jei klausimas "prie ko čia meilė" tai gi visas pasaulis žino, kad Meilė pati stipriausia jėga, valdanti žmogų, bet kokį ir bet kurį. Kokių pažiūrų jis bebūtų.; tai gi, išorė užvaldo, o toliau jau - vidus ir abiejų pažiūros, bet čia paistyti, kad užvaldo ne išorė, tikrai nereikia. "sutinka pagal ką?.." tai gi, tiek vyrai tiek moterys - tame jie vienodi, tik moteris labiau gali aukotis - toks patriarchate auklėjimas, ir moteris taip susiformuoja. Bet visumoje, juk yra ir netradicinės seksualinės pakraipos (seksualinės mažumos) ir juose, tose mažumose, dominuojantis samonės lygmuo yra toksai pat; tai – sutinka (jei kalbėt apie lytiškumą) žmogus žmogų pagal išorę, o jau paskui po vidų knaisiojasi.

nepatiko trioleto raiška, ji labai besikartojanti, o gilumų jokių tame - nėra, paviršutiniška ir neturinti žavesio, tokia sausa paviršutiniška raiška. Apie turinį trioleto, išsakytą mintį, jau išsakiau nuomonę plačiau - išsamiau.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-23 10:18:17

Puikus darbas, patiko :)

Anonimas

Sukurta: 2011-01-23 08:56:34

:) įtaigi mintis. Būna visaip...