Ištrauka iš susitikimo

Sakai, kad išvaizda tau niekad nebuvo svarbi. Aš suprantu, tu nesupranti. Juk grožis - švelnus palytėjimas pasaulio amžynybės. Dėl grožio ugnim išdegiau save.
Lyg tarp kitko, pasiūlai gyventi tave ir aš aklais jutimais atvesta palieku tūkstančius įspaudų ant kūno nebūto. Aš patikiu praeitim su sąlyga, kad tu tikėsi ateitim ir išganymu. Ir aš patikiu, vėl patikiu žaliom naktim, įtvirtintom auksinių arfų stygose nors ir girdžiu, kaip velniai angelų šypsodami dangstos.
Sakai, kad jei dar reiks, tu labai maloniai ir aš nusišypsau, nes nesugebu ištarti reikia. Aš žinau, tu nežinai. Juk žmogus niekada neparodo, ką reikia. Dėl paslapties aš randu tavimi.
sakura

2011-01-18 15:39:53

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-01-18 20:46:43

...su paslaptim :)

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-01-18 20:45:25

amžInybė.
nesugebu ištarti: "reikia"
arfų stygose, nors


sakai, kad tau išvaizda nesvarbi. o grožis - švelnus palytėjimas pasaulio amžinybės.

toliau painoka, bet sužavėjo tas netikėtas "TU" formų naudojimas. tai reikšminga, bet atsisakyčiau šio žodžio kreipinio formos. daug inversijos atrodo dirbtinoka. išgryninus, palikus pagrindą be begalės įterpinių ir pakartojimų - būtų neblogas teksto kąsnelis didesniam kūriniui.

Vartotojas (-a): urte03

Sukurta: 2011-01-18 16:59:20

nors nelabai supratau buvo gražu