Šeima

Santrauka:
apie savo šeimą
mano šeima mama tėtis
trys katytės bei broliukas
moksliukas aš nors mažesnė
bet vis mokslu panašėju į brolį
aš gerai mokausi bei sukuriu dainas iš nieko
bet gerai kad turiu pačią ištikimiausią
pusseserę pas kurią retkarčiais nakvoju
o ji pas mane...mano tėtis visko moko
mama nelabai bendrauja o broliukas
uždariukas niekada nieko nepasakys
apie save o aš atvira mėgstu bendrauti
(nebent kai pykstu)
urte03

2011-01-17 18:50:26

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2011-01-24 20:30:09

Tai tikrai apie šeimą... :) Puiku juk.

Vartotojas (-a): valerijaaa

Sukurta: 2011-01-22 13:27:17

šaunuolė mažoji Urtė, pirmyn ir tau pasiseks...

Vartotojas (-a): urte03

Sukurta: 2011-01-22 12:10:32

atrodo tikrai dienoraštis
bet man kurinys nes tai mano dienoraštinid kurinys

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2011-01-20 10:22:31

Kūryba?Dar ne.O tai,kad pasipasakojai,kaip gyveni- gerai.Tik neskubėk.

Vartotojas (-a): AmberSea

Sukurta: 2011-01-20 08:45:00

Jausminga, nuoširdu ir tikra, gražu:)
sėkmės tau;)

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-01-17 22:47:10

šaunu. rašyk toliau. lauksim ;)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-01-17 22:38:33

Pritariu pėdutėms tipu tapu, labai gerai viską išdėstė,Nuo savęs dar galiu pridurti – sėkmės tau.lauksim naujų tavo kūrinėlių.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2011-01-17 22:17:01

Štai ir sužinojom viską apie tavo šeimą. O taip parašyti ne kiekvienas septyniolikmetis sugeba. Sėkmės tau, Urte.

Vartotojas (-a): megillah

Sukurta: 2011-01-17 21:46:24

O jėj gera pamoka man , atsiprašau , išties jei tau septyneri ir tu kuri , yra nuostabu ;) didelės tau sėkmės .

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 21:40:03

Atsiprašau, septyneri :)

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 21:38:56

Ei, taigi vaikui aštuoneri... Jis tik pradeda :) Nepulkim kaip vilkai :)

Vartotojas (-a): megillah

Sukurta: 2011-01-17 21:37:23

nieko gero, nėra vaizdingos kalbos , banalūs sakiniai, padrika , ir išviso kas tai? savęs aprašymas?nieko meniško, nieko ypatingo...

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 21:36:51

Šaunuolė, kad rašai. Labai mielas žodis - uždariukas :)
Turbūt labai myli savo šeimą... :) Ir netgi trys katytės - nuostabu.
Bet rašant eilėraštį turi norėti pasakyti ne tik, kur eini, ką darai, bet ir ką jauti.
Pabandyk pastebėti, kaip tos katytės žaidžia, kokios jų būna nuotaikos. Gal jos pykstasi? Gal labai gražiai jų akytės žiba prieš žaislinę pelytę? Gal ryte kaip nors netikėtai pažadina murkdamos? O gal priglunda, kai tau būna liūdna? O gal kokia katytė įsižeidusi ar supykusi kur nors slepiasi? Gal kai sėdi ant lango nenori matyti žmonių? Pasistenk pagalvoti, ką tos katytės mąsto? O gal matai, kad kuri nors iš tavo katyčių panaši į tave ir tavo draugę? Kiek daug įvairių dalykų aplinkoj, o jei dar pridėsi savo puikią vaizduotę... Tada neabejoju, kad sukursi tekstuką, kurį bus įdomu skaityti bent jau tavo draugams.
Ir apie šeimą - tekstas bus geras, kai tu svarstysi, kodėl tėtis bendrauja, o mama - ne. Gal bandom kelti klausimus "kodėl"... Bet, labai gera yra ir stebėjimas, kad bandai pamatyti tai, kas jau yra.
Beje, kaip supratau, bandei rašyti nerimuotą eilėraštį, kaip vadinamas, baltąsias eiles. Tačiau ilgiau paskaičius ir ten pajaustum šiokį tokį ritmą, nors tekstas ir nėra rimuotas.
Labai smagu, kad rašai. Matau, kad tavo aplinka labai poetiška, ir tu ją stebėdama gali parašyti ne vieną puikų darbelį. Lauksiu kitų kūrinukų.
Nesupyk, kad ne vien tik gyriau. Bet šiandien skaičiau vieno protingo "dėdės" Nicola Bualo, gyvenusio maždaug prieš tris šimtus metų knygą. Jis irgi rašė apie poezijos kritikavimą. Sakė, kad tikras draugas visada tyliai pieštuku pabrauks, kas kūrinyje būtų taisytina, o priešas iš karto puls garsiai girti net nesupratęs kūrinio. :)
Manau, kad draugiškai patariantis žmogus geriau negu tas, kuris dirbtinai giria :)
Kūrybingo laiko.