Prabudimai

---                                                                  


                                                            Kartais Esi jau
                                                           Šviesus ir lengvas kaip
                                                           Tamsa,
                                                          
                                                            Kurioje miega
                                                            Grįžtantys,
                                                            Iš miesto Nuovargis,
                                                            Sunkumą,

                                                            Į triukšmą – ūžesį dienos, tie Žemės
                                                            Žmonės,
                                                            Paukščiai,
                                                            Žuvys,

                                                            Palikę savo
                                                            Kūną – plunksną, ir sidabrą
                                                            Žvyno...

                                                            Trumpam palikę kūną
                                                            Būties Valiai –  formoms, kilusioms iš
                                                            Prado
                                                            Tobulo
                                                               - - - Esi...
                                                              
kvinta

2011-01-17 07:17:46

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-18 22:22:15

gulbinas, viskas nuo mentaliteto ir filosofinio pamato. (sako, kad ne pinigai valdo pasaulį - sako, tai vienas lietuvis, "aukso puodas" laidelę vesdamas, ir sako lietuviškai Lietuvos piliečiams. tai gi, jis sako " ne pinigai valdo pasaulį, o žmogus turintis pinigų." bet juk pasaulį valdo Saulė, dieną būdrauji, naktį miegi, žiemą rengiesi kailiniais, o vasarą palaidine ar baltiniais be rankovių, ir net jei, koks pasaulio turtuolis trečią pasaulinį pradėtų, pasaulio jis - nesuvaldytų. taip kad, nė vienas puodas nevaldo puodžiaus, o puodžius gali juos visus sudaužyti, ir sukurti visai kitą formą. Ne žmogus sutvėrė žmogų, ir kitas gyvybės formas - jis gali sėkmingai išnykti, kaip Dinozauras su visais savo išgalvotais pinigais, bet pasaulis dėl to - neišnyks, bet bet koks verslininkas orientuojasi į paros metą, metų laiką, sukdamas savo verslą, tačiau, jokiais pinigais jis negali suvaldyti Saulės patekėjimo ir nusileidimo, nors trečią pasaulinį - užsakytų, pinigus mokėdamas žmogaus gyvybės formos sutvėrimams, kol Saulės energija dar neišdegė, ir Žemė sukasi apie savo ašį, ir Saulę. Beje, ta gyvybės forma be augalų, išnyktų, augalai valdo žmogų, ir kitas gyvybės formas, mat tik ta gyvybės forma iš neorganinių medžiagų, jas paimdama, padaro jas organinėmis, o žmogus, kaip ir pavyzdžiui erkė, įsisiurbusi erelyje, ar kiškis, skabantis žolytę, neorganinių medžiagų įsisavinti - negali. Taip kad, pasaulį gyvąjį Žemėje valdo augalai, o žmonės kuria pinigus. ir žemo lygio intelektas, bei protas, kuris valdo individą, jei jis jam teigia, kad pinigus turintis žmogus valdo pasaulį.)

tai gi, skaitytojau pasivadinęs save slapyvardžiu Gulbinai, tavo filosofinis pamatas buvo kitas - kitoksai, bet su gidu, (autoriumi rašiusiu šį tekstą, kuris publikuojamas yra skaitytojui), tavo protas, kuris yra tavo smegenyse, ir kuriuos kūrė ne žmogus, kaip ir bet kurį, dar net neformatuotą kitą kompiuterį, pavyzdžiui, vilko smegenys, bitės, flamingo, delfino, ir dar daug kitokių kompiuterių, kuriuos visus sutvėrė ne žmogus, įskaitant ir žmogaus gyvybės formos smegenis, tai gi tavo protas, esantis tavo smegenyse, buvo tau palankus, ir po to, kai autorius - gidas, pavedžiojo juos (tavo turimą filosofinio pagrindo sąmonę) po tekstą, tavo protas tau buvo paslaugus, jei tu jautiesi supratęs ką skaitei.

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2011-01-18 17:35:32

va,su komentaru-tai kaip su kompasu...
:)

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2011-01-17 19:33:53

Man labai patiko pati pradžia šio eilėraščio, gražiai

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-17 19:23:45

ten klaida linksnyje kur nurodytas miestas, tai yra
miega grįžtantys, iš miesto NuovargiS, sunkumą,
sunkumą miega (reiškia ilsisi), grįžtantys iš miesto pavadinimu Nuovargis; Kada išmiegi sunkumą, tada atsistato nervinė jėga-energija, ir žmogus atsibunda, vėl į dienos triukšmą, kol nuvargs, (jau jis bus Nukakęs į Nuovargio miestą, o kelionė į dieną reiškia - miegojimas tą sunkumą; juk sunku nemiegojus, kaip ir nevalgius. Miegas bei maistas - tai nervinė energija, nervinė jėga, kurią išeikvojame dienoje, ir kuri atsistato miegant.) klaidelė ten - tas žodis kuris nurodo miesto pavadinimą turi būti vardininko linksnyje. Miestas Nuovargis, grįžtantys sunkumą miego kelionėje į ką - vėl Dienos triukšmą ir ūžesį. Ta klaidelė aiškumą niveliavo, ir pasirodė jums, rimipimi, kaip nereikalingas žodis, kuris yra labai reikalingas. (juk eilėraštyje labai stabili ir nuosekli mintis, filosofinė: "Kartais Esi jau
Šviesus ir lengvas kaip Tamsa, kurioje miega grįžtantys..."); tuoj moderatorius Piligrimas pataisys tą klaidelę, ir mintį paryškins, aš jau paprašiau žinutėse, nurodydama kur ir ką.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-17 15:37:34

TO Piligrimas; jūsų dabar yra ir moderatoriaus pareigos, tai tada ne paskutinį sakinį, o paskutinius du sakinius, galite ištrinti, TAI YRA nuo žodžių "Jau kartais....... iki pabaigos. Pagal skyrybos ženklus, gautųsi du paskutiniai sakiniai. Jie tikrai nėra reikalingi, kaip naujo įnešantys, jų funkcija visai kita, minties akcento fiksacija; tačiau jie apskritai nieko naujo neįneša ir įnešti negali - tik fiksuoja skaitytojui skaitančiam tekste esantį minties akcentą: "Esi šviesus, kaip Tamsa, kurioje...". Iš tikrųjų jie (paskutiniai du sakiniai) nereikalingi, arba tik tiek reikalingi - minties akcento užfiksavimui.

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 15:02:18

Pradžia - patiko. Bet paskutinis sakinys man minties kažkodėl neužtvirtino. Gal kad pradžioje jis atidavė daugiau nei liko pabaigai.

"Kurioje miega/ Grįžtantys,/ Iš miesto Nuovargio,/ Sunkumą," - "miega sunkumą" - įdomiai sužaista, man patiko.

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2011-01-17 14:31:12

Labai labai...tiek daug telpa žodyje..

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-17 08:03:10

o man tai kaip diafragma (žodis) arba žodis - vyzdys. o būsena – kaip nirvana...

Anonimas

Sukurta: 2011-01-17 07:48:53

Labai patiko - toks lengvas ir trapus, kaip žodis būti.