Noriu rašyti geriau

Taip noris rašyti gerai,
Kas kartą užkliūnu kitam.
Kaip gaila – ir vėlei jausmai...
Juk jie jau neskamba jaunam.

Nėra liekamosios vertės...
Jausmai tie mediniams žmonėms.
Kai formulės skamba – tikės ...
Bet ar tai patiks vėl visiems?

Geriau nerašysiu eilių,
Poeziją – proza pakeis.
Tikiu aš tavim, taip tikiu –
Kad formulės viską atleis.

Gal lygtis rašyti geriau?
O gal išvestines pateikt?
Geriau nerašyti – pigiau...
Nereikės man niekam atleist.

Sėdėsiu kamputy šaltam
Ir skaičiais pakeisiu raides.
Na, ką gi. Jausmai kiekvienam...
Jausmai įsidegę užges...
spika

2010-12-18 00:17:54

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-12-19 00:37:05

aha, rašyk . ir lauksim vis kasdien gerėjančių eilučių;)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-18 23:55:18

Labai dėkinga visiems už komentarus: padrąsinančius, gerus, nevertinančius, su pamokymais.Aš niekam nieko nenoriu įrodyti ar piršti savo nuomonę,o tuo labiau grasinti. Nepamirškit, čia juk satyra.Ir ją reikia suprasti.O supranta kiekvienas pagal save.Dar kartą visiems dėkoju.Malonu, kad tiek daug skaitytojų pareiškė savo nuomonę.Sužavėta.

Vartotojas (-a): Liusija

Sukurta: 2010-12-18 22:15:31

Nors tai satyra, bet mane sužavėjo toks nuoširdumas, jausmas.... nepakartojamai...... Lenkiuosi ir ploju jums :) tikrai super ;)

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2010-12-18 20:33:23

suuuper ;)

Anonimas

Sukurta: 2010-12-18 09:09:01

Ką kiti galvoja - tai jų. Svarbu ką mąsto pats autorius. Neleiskitės sutapatinami su kito nuomone. Jūs toks vienintelis ir unikalus, žmogau...
Gyvenkite rašydami taip, ką kalba Jūsų siela :) Rašote gerai ir rašysite.
Geras "išsiliejimas", ačiū.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-18 08:02:15

Lyrika, o gal jausminė žmogiška skalė, visada yra vertinga, žmogaus pergyvenimai, jutiminiai ir vizualiniai išsiliejantis iš pačio žmogaus gelmių , tartum iš šulinio kuris prisipildo tiek daug jutiminių pojučių,tad linkiu sėkmės, nesėdėti kamputį, tik ne kamputį...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-12-18 07:57:27

...,,Geriau nerašyti – pigiau..." ...net susimąsčiau...taip pigiau, bet mes kaip lietus, kaip sniegas, kaip upė, kaip krentantys lapai, kaip žvaigždės - veltui :)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2010-12-18 06:16:10

Geras eksperimentas...
Kvintai-ten,kur prasta, save gerbiantys žmonės nelenda...,o man čia patinka ir aš esu.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-18 01:36:51

Piligrimui. Juk čia satyra. Aš ne vieną kartą rašiau ir rašysiu, kad rašau tik tai ką jaučiu, tik perleistus per save jausmus. Man lyrika patinka.O juk yra eilių, kurias aš galėčiau suprasti turbūt tik gerai padarius.Kadangi to nedarau- nesuprantu.garbinamas postmodernizmas ar kaip jį ten.Nors užmušk mane, nepatinka ir viskas, tik aš nesakau, kad tokios eilės blogos.tegul skaito tie kam patinka. aš ne prieš jas.Aš tikrai niekam negrasinu.O šiap tik truputį pakvailiojau, leidau sau šitą.Kažin, kaip reaguotumėt , jei parašyčiau kokį erotinį eilėraštį. Reikės pabandyti. (Tik nepagalvokit, kad aš paleituvė).Nepriimkit viską tiesiogiai.O dėl populiarumo, kodėl gi Jūs nepopuliarus? Aš su malonumu skaitau Jūsų kūrybą. Gaila, tik ne taip mane supratot.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-18 01:21:06

"Bet ar tai patiks vėl visiems?" - tai parodo jūsų požiūrį į poeziją. Kai rašai ne dėl savęs, o dėl kitų ir dar su noru, kad tai patiktų, tai ir gaunasi š... (negerai). Pirmiausia reikia rašyti dėl savęs, nes žinai, kad kitaip gyventi nebegali, o ne dėl to, kad mintyse turėtum nusistatymą - "reikia parašyti taip, kad patiktų visiems" - taip nebūna ir iš esmės, juk nieko neduoda tavo vidui. O publikavimas tėra antrinis reiškinys, kuris suteikia galimybę, jei tik nori, tobulėti, lavina gebėjimą reikštis per raštą. Taip pat, jei atsiranda bent vienas objektyvesnis kritikas - gauni galimybę mokytis iš klaidų, savo jausmą, mintis sutalpinti į tokią formą, kuri tam yra patogiausia (juk kažką norint užauginti patyrusio sodininko patarimai mums tampa aukso vertės - sužinom ką ir į kokią dirvą galima sėti).

Na, o dėl atvirumo, kad ir koks nepopuliarus pradedu darytis, laisvai sakau, kad šis darbas tikrai ne koks. Tai tarsi vaiko dejonė, grasinimai, kai tarkim darželyje nepavyksta kas nors ir sako "ir daugiau nepiešiu aš tų namų, ir suplėšysiu viską ką piešiau, išmesiu" ir t.t. - juk tai vaikiška kaip žmogui, kuris nori rašyti dėl kitiems, o tuo labiau jei jis rašo sau. Jei taip grasinama kitiems, kuriems tai nepatiko - jie nuo to tik nusišypso ir jiems, tarkim man, nei šilta, nei šalta. O jei taip, kaip parašyta šitam eiliuj sakai pats sau - tai tuomet visai prasmės nėra - koks žmogus sau grasina.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-18 01:08:46

eik tu sau ! satyra... :) va tai gerai uzimaskavus, gal iš karnavalo :)?? supratau..

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-18 01:07:08

Taigi, čia satyra. Man labai įdomi Skaitytojų reakcija.Natūroje aš tikrai nesėdžiu kamputyje, aš kovotoja nuo pradžios iki galo.Tiesiog įdomu kaip kas reaguoja,darau eksperimentą. Jei kvintai viskas prastai, tai jos reikalas.Gerai, kad yra žodžių laisvė. Čia juk ne keiksmažodžiai, galiu rašyti. Gal aš ieškau savo stilių?gal aš noriu rašyti panašiai kaip kvinta...Ten irgi ne pyragai, ne viskas gerai.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-18 00:30:21

spika,kokį velnią ,kiti gali turėti įtakos Jūsų gyvenimui..? nereikia sėdėti kamputy, nereikia pasiduoti, reikia tikėti ir savimi pirmiausia..yra kitų, kurie Jūsų mintis supranta..o žmogiškumas, jau nykstantis reiškinys mūsuose, ypač norinčių parodyti savo užsiangažavimą dirbtinėm dominantem.. (p.s. nesupratusiems,- dominantė (reiškia lyderiaujantis, dominuojantis, na kaip gamoje penktas laipsnis pvz. kvinta)..Atsiprašau už "kokį velnią" , stipriau išreikšt nemokėjau..

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-12-18 00:21:44

viskas čia pas jus prastai.