Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-11-23 17:50:34

Nekomentuoeiu šio neeilinio kūrinio nes apie jį(o ir apie pačią Autorę) labai tiksliai pasisakė prieš mane komentavusieji. Vieno tik bijau, kad tik nebūtų čia visp kūrinių ciklo pabaiga.

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-11-23 09:48:20

Ak, kaip gražu...
Nėra daugiau ką ir pridurti.
Skaitysiu ir skaitysiu. Ir reikia mokytis gyventi taip, kad po daug metų galėčiau pasakyt tą patį.

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2010-11-20 19:24:05

Šitam kūrinukui mano nuomonę išsakė kiti.
Ačiū Jums ir Jiems.
Pirmą kartą Jūsų nuotrauką pamačiau "ŽŽ"
ir net aiktelėjau - kokia nuostabiai graži
moteris, spindinti švelnumu ir ramybe.
Skaitydama Jūsų darbelius,visad žaviuosi.
Ištvermės Jums, Mieloji Dalija!

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-11-20 15:39:20

...labai graži padėka...bet Tu, Dalija, dar daug kartų gražesnė už tuos nuostabiai skambančius žodžius...

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2010-11-20 13:38:30

Gražus Jūsų padėkojimas lemčiai. O aš dėkoju Jums už šiuos nuostabius žodžius. Pasiskolinsiu juos ir mokysiuos dėkoti. Ačiū.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-11-20 10:09:07

Stipriai. šiltai ir jaudinančiai...Žemai lenkiu galvą ir maldauju, kad visos moterys suprastų savo lemtį ir džiaugtųsi tuo, kad yra moterys.

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2010-11-20 05:46:47

Na va kaip čia...
kad norisi ir man:
"Dėkoju, lemtie, už Daliją sutiktą, ačiūdie, be lazdos, nes tada jos jai tikrai būtų prireikę, o aš, kaip Adomas, būčiau palikęs be šonkaulio ar net ir ne vieno. Dėkoju, lemtie, už Daliją, apsėdusią gerą krūvą gerų kūrinių ŽŽ ir Rašyke..."
Ir prašau- būk ir toliau jai paslaugi, lemtie.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-11-20 01:38:39

Nuostabus kalbėjimas...išgiedojimas gyvenimo ...moters . Ačiū už pasidalinimą: priglausiu būtiniausia :)