Lapkritis

Aš nespėju sugauti dienos,
kai ji rudenį virsta akimirka!
Pažadai apgaulingi šviesos -
jie taip greitai šešėliuos pasimeta.

Ir belieka trumpa valanda
iki liūdno tamsos atkeliavimo.
Nesustos, nepalauks niekada.
Trumpas lapkričio saulės gyvenimas...
jūros dukra

2010-11-15 20:10:31

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-11-16 20:55:09

Taip, tai eilėraštis. Pavydžiu, gebantiems "valdyti" jo formą. Graži akimirka. Pagauti ją - ne visiems pavyksta.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-11-16 20:54:35

Taip, tai eilėraštis. Pavydžiu, gebantiems "valdyti" jo formą. Graži akimirka. Pagauti ją - ne visiems pavyksta.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-16 12:07:02

Akimirka. Labai gerai, kad pavyksta pagaut akimirkas. Net jei jos apie nieką. Nors aš nemanau, kad apie nieką. Lapkritis yra labai gerai. Ir šis eilėraštis labai gyvas, lengvutis, neperkrautas visokiom nereikalingom metaforom ar dar kuo. Gi žinot, dabar rašant reikia visko kuo daugiau įpint... Jis gražus. O jei gražu - tuomet labai gerai. Dar jis ir prasmingas. Ir teisingas. Ir ne apie nieką. Ir nukelkit, ponai, skrybėles. :)
Tik jis nėra naujoviškas. Taip parašyt galėtų Radauskas. Arba Jonynas. Ar dar kas nors ne iš mūsų kartos. Ir jei rašom ne taip, kaip mūsų jaunoji karta, tada jau ima atrodyt blogai, apie nieką ir panašiai. Bet iš tiesų ir reikia rašyt taip, kaip rašė tie, kurie buvo. Reikia turėt autoritetus. O kurt savo rašymo tradicijas (pavadinkim tai taip) - kvailoka jaunų egocentrikų užgaida. Poezija turi būt aiški.
Paskui beskaitant visokiose žaliose žolėse ar rašykuose gali rast žodį - eilius. Ir kas čia per pavadinimas? Jei parašai moderniai, tai parašei eilių. Na juk fu. Rašyt reikia tik eilėraščius ir čia, dar pasikartosiu, puikus eilėraštis.

Vartotojas (-a): titanas

Sukurta: 2010-11-15 21:30:44

Norėjau truputį papriekaištauti, kad per trumpas. Bet perskaičiau dar kartą, kad" trumpas lapkričio saulės gyvenimas".
Kad apie nieką- tai visgi ne pasmerkimas. Niekas, arba fizikinis vakuumas, turi gana fantastiškų savybių....:)

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2010-11-15 21:03:45

akimirksninis toks - gražiai, bet apie nieką.

Anonimas

Sukurta: 2010-11-15 20:30:51

Man irgi labai patiko :)