Kereidono miniatiūros 3

Santrauka:
Diskvalifikuotas vaflių valgytojas tapo visuomenės autsaideriu, kuriam nesuteikiama pagalba. Beje, ir vaflių nebuvo...
Deja, vaflių nebuvo. Aš apsigyvenau gatvėje, kurioje aptikau daug turtingų konteinerių, tačiau juose neradau nieko panašaus, ko labai troškau. Oficialiai aš sveikas Respublikos pilietis. Tačiau neįgyvendintos svajos mane tiesiog žudė. Licenzijos, kurių verkiant reikėjo, nepratęstos. Be to, labai trūko E. Be šio privalomo komponento mano organizmą nuodijo natūralūs junginiai, kuriuos mėgino įveikti opus visko matęs skrandis. Be privalomų E jaučiau, kad gyvenimas sparčiai trumpėja tiesiog minučių tikslumu. Todėl prabėgęs pro išrikiuotus konteinerius šiaip ne taip pasiekiau "Virškink sklandžiai" valstybinę tarnybą. Ten priimamajame radau jauną pupytę.
- Laba diena, - pasisveikinau nukėlęs šalmą ir atverdamas jaunylei savo genetiškai modifikuotas smegenis.
"Parodyti savo protą" mūsų mieste visada buvo ir yra bendravimo ir deramo etiketo norma. Tiesa, manosios smegenys neatrodė sveikai. Todėl sekretorė tučtuojau mane nukreipė, ten, kur aidėjo baisūs keiksmai:
- Užeikite pas poną inžinierių Gafeltorį.
- Ar reikia turėti kortelę? - domėjausi.
- Jis paaiškins kokių dalykų jam prireiks.
Prisėdau ant laisvos kėdės. Šalia sėdėjo toks totaliai senamadiškas tipas, kuris drebančioje rankoje laikė atgyvenusio pavyzdžio dokumentaciją. Laukdamas eilės nusprendžiau paklausti šio nepažįstamojo:
- Kokios bėdos jus kamuoja ?
Žmogėnas matyt buvo praradęs kalbos dovaną, tylėjo. Todėl apsieidamas be atsakymų, jį pergudravau: atsistojau pirm laukiančiojo priešais tamsia oda apkaltas duris. Virš jų degė oranžinė lempelė, reiškianti, kad netrukus galėsiu įeiti.
Ponas, kurio audiencijos sulaukiau, kandžiai įgėlė:
- Kokios jūsų problemytės? Dokumentus turite?
Jam tyliai atsakiau:
- Nežinau ką reikia atsinešti.
Tas pilkas žmogėnas persimainė:
- Nežinai ko reikia prieš atidarant "Virškink sklandžiai" biuro duris? Įsikalk į savo kvailą makaulę, kad būtinai reikia turėti asmens kortelę su galiojančia A licenzija, sąžiningai vartoti maisto produktus su E tipo priedais. Be to, žinok, kad reikia užpildyti keturias formas. Fee 1 Bee 1.2, nepriklausomumo konteineriams pažymas Bendrine kalba ir seniūnaitijos, kurioje kirmijate, paraišką KuKŪ 227.
Aš padaviau pilkajam savo mirksinčią kortelę ir vieną užpildytą lapą. Kitų dokumentų, labai apgailestavau, neturėjau.
- Tad ko mane trukdai?
- Aš negaunu E tipo elementų...
Žmogėnas man parodė į duris.
Štai šis robotas, likęs užnugaryje, buvo tikras niekšas. Tai prisiminsiu dar ilgam. Tesuėda jį rūdys ir suspirgina aukšta elektros įtampa. Bet tokia malda nėjo į dangų.
Tikras Dearnis

2010-09-28 08:18:57

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-09-29 18:29:34

Man labai patiko.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-28 22:48:52

Šiuolaikiškas. Tai lyg ir paslėpta ironija mūsų biurokratams. Man visada patinka, kaip jūs rašot.

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2010-09-28 11:34:04

Taigi, taip visi senamadiškais tapsime:)
Gražiai fantastika su aktualia realybe persipina.