Metų ruletė.

Basas kojas pakeitė vilnonės kojinės, citrinų limonadą - arbata. Pečius pridengė megztukai, praviri langai po truputį užveriami. Tarp nuogo kūno ir antklodės įsibrovė pižaminės kelnės, o viena obelis sode beveik visiškai apsinuogino, palikusi vėjyje suptis vargano dydžio obuoliukus. Ir tai tik pasikeitęs matų laikas.

Kelionėje į Kauną paslapčia vis stebėjau sesers ir sesers draugės veidus, kurie kaskart užgrojus lyriškesnei melodijai tapdavo paliesti liūdesio. Atsisveikinom, atsibučiavom ir palikom merginas vienas tyrinėti naujo pasaulio. Ir mamos žodžiai \" na va, ir jau beveik neturiu vieno vaiko\" buvo nuleisti negirdomis, visi užauga ir mieli veideliai, žvelgiantys iš nuotraukų piniginėse, tampa tik prisiminimais.

Aš, o aš jaučiuosi tingi ir ir švelniai patenkinta, kaip drugeliai pavasary. Gulėjau šiandien tarp patalų iki vidurdienio, taip atsisveikindama su vasara ir įsisavindama kiekvieną jos dieną, visą saulę, visus vandens purslus, naktis ir saulėtekius sugerdama į kraują. Užkoncervavau savyje vasarą, kaip pienių vyną buteliuose. Bet ne todėl, kad tai buvo vasara, tas skambus metų laikas. Tai paprasčiausiai buvo geras laikas.

Ir kiek debesų, tiek ir minčių. Laikas pilnas pokyčių, mažesnių ir didesnių. Reikia suvirškinti ir įsisavinti viską, kuo užaugau, kas atėjo ir išėjo, kas pasikeitė.
Petražolė

2010-09-15 18:26:06

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-16 12:59:27

Tekstas lyg ir nieko, tačiau pastebėjau klaidų. Daugelis jų čia jau paminėtos.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-15 23:39:21

ai, tiesa, konServuoti su S :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-09-15 22:54:21

Man irgi labai patiko : nuo ,,mieli veideliai, žvelgiantys iš nuotraukų piniginėse, tampa tik prisiminimais" iki ,,Užkoncervavau savyje vasarą"...įdomiai susiskaitė :) ir tos kojinės taip šiltai nuteikė :)

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-09-15 22:48:27

Vaizdingai ir gražiai, lauksiu naujų kūrinių :)

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2010-09-15 20:35:11

įdomiai

Anonimas

Sukurta: 2010-09-15 20:17:02

...sklandžiai teka Autorės(iaus) mintys. Vaizdingas. Labai kūrybinga plunksna rašytas. Patiko. Ačiū.

Vartotojas (-a): Petražolė

Sukurta: 2010-09-15 19:56:56

Labai taiklios pastabos, dauguma ir man kliūvo už akių, tik per daug nesigilinau kaip taisyti.
Labai malonu girdėti.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-09-15 19:46:13

Gražiai parašyta, tik kliūna klaidos (visų pirma, skyryba - ypač, kur mamos žodžiai). Ir dar užkliuvo antros pastraipos pirmas sakinys - labai jau kaip šnekamoji kalba... Pirmiausia, "sesers ir sesers draugės" - kodėl neparašius sesers ir jos draugės? Nes tie du "sesers" kažkaip per daug. Ir paskui "tapdavo paliesti liūdesio" - kažkaip negražiai nuskamba... Būtų geriau "kuriuos kaskart užgrojus lyriškesnei melodijai paliesdavo liūdesys". Tai, kaip rašei, nėra klaidos, tiesiog kažkaip nesuskamba, neįsilieja į visą tą dailų, plaukiantį tekstą :) Beje, labai nuoširdus tekstas ir man patiko.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-09-15 18:48:15

smagiai sukasi , noris ir dar, rašyk ......

Vartotojas (-a): Petražolė

Sukurta: 2010-09-15 18:33:31

juokaujate?

Anonimas

Sukurta: 2010-09-15 18:31:09

Manau gali rašyti romanus.