Vasara mirė

Pleiskanotas tavo dangus
Viršum namo - saulė vėl išsibaidžiusi.
Suprantu - neisiu aš maudytis.
Akvalangas liks kur ir buvęs.
Mintys nardo į nupieštą jūrą.
Tikras Dearnis

2010-09-09 00:39:41

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kaimojurgis

Sukurta: 2010-09-10 15:33:30

Komentatorei Laiptuose: manau, turite nemažų psichologinių problemų ir daug literatūrinių stereotipų. "Rimti" klasikos kūriniai ne tokie jau ir rimti būna. O mes visi šioje erdvėje taip pat giliname literatūrinės kalbos ypatumus, tačiau tuo pačiu metu ir laviname vaizduotę, kūrybiškumą, drąsą. Todėl daug labiau esame reikalingi savitarpio pagalbos, o ne negatyvios, nieko gero nesuteikiančios kritikos. Taigi jūsų komentaras vertintinas kaip daug menkesnis "niekaliukas", nei autoriaus kūrinėlis. Jam iš tiesų dėkoju už originalumą.

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2010-09-09 20:30:59

Man patiko, įdomios mintys.
O vartotojos Laiptuose etaloninio kūrinio ir aš laukiu...

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2010-09-09 11:55:16

Taigi, gerbiamoji ponia Laiptuose, laukiu Jūsų etaloninio kūrinio, kurį galite publikuoti šioje svetainėje. Manau, kad iš jo turėtų progos pasimokyti visi 100 procentų svetainės vartotojų.

Anonimas

Sukurta: 2010-09-09 11:39:27

Stebėtinai skurdi kalba. Literatūrinės raiškos priemonės parinktos skirtingos kokybės, o jų sąsaja nei kūrybiška, nei logiška. Maudynėm akvalangas nebūtinas. Pleiskanos, net, jei ir dangaus, netapo darbelio papuošalu ar būtina sąlyga nemaudynių. Net ir pasibaigus vasarai, kuo puikiausiai nardykite su akvalangu į gelmes, tik nepatingėkite įsigyti „sausą“ nardymo kostiumą. Gal supratote, pavadinimas neįtikina.
Nei blykstelėjimo, nei žiežirbos, tik šlapi degtukai. Jausminiai įspūdžiai priplėkę.
Niekaliukas. Patarsiu darsyk: įsisavinkite, gilinkite ir gilinkite literatūrinės kalbos ypatumus. Būdų ir priemonių apstu, pradėkite skaityti rimtus klasikos kūrinius.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-09-09 10:18:18

...sako nuo nervinės įtampos dangus pleiskanomis nubarstytas būna :)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-09-09 07:11:54

Labai įdomiai, puikiai perteikėt savo vaizduotės vaisių.

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-09-09 06:58:43

pirmos dvi eilutės gražios. :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-09-09 03:50:19

Tegul ir mintys, tegul ir į nupieštą, bet vis tiek į jūrą....