Agurkėliai užderėjo
Metais šiais, nors būta vėjo--
Agurkėlis ir medus
Jau pas vasaros vartus--
Apvalutis, ar pailgas
Agurkėlis visas žvilgąs
Kalbasi su mėnesiena,
Kad jam kartais karšta dieną--
Kai virš trisdešimt pakilę,
Agurkėlis žalią tylą
Supa lapuos lingu lingu--
Krustelėti netgi tingiu...
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Gaiva
Sukurta: 2010-08-21 15:30:21
O ką?Agurkus irgi galima aprašyt.
Ir visai nieko gavosi.
Anonimas
Sukurta: 2010-08-21 14:04:01
Derlinga :)
Vartotojas (-a): giedrex26
Sukurta: 2010-08-21 13:52:47
...tai mano idėjos ir jų aš nekopijavau nuo nieko...o daržovės, gyviai ir kiti daiktai seni kaip pasaulis, kam kaip rodos, tai asmeninis pažiūris... o apie agurkus rašyti niekas neuždraudžia...juolab, kad jie šiais metais Lietuvoje ypatiga daržovė karalienė ...tonų tonomis labdara išdalinta...reikia juos pagerbti..
Vartotojas (-a): Medis
Sukurta: 2010-08-21 08:04:59
šaunu :)
Vartotojas (-a): skroblas
Sukurta: 2010-08-21 02:00:19
Bus smagu, laukia gražus raidynas. Įdomu, koks bus B, C, D ir t.t.?
Vartotojas (-a): radaa
Sukurta: 2010-08-21 01:38:18
Miela Giedre, nesupratau... eilius IO. Bet??? Gerai, "iš gyvenimo pagal raidyną"... raidė " - agurkėlis. Žemiau Autorė x rašė apie agurkėlį, kaip ir nepatenkinta Autorė kitais fragmentais .... pasiskundė "minties plagiatu". Nedrįstu to sakyti, bet ką-kas ne taip....
Nenoriu įžeisti nieko, juolab, plagiatu, tikrai neturiu pagrindo; kaltinti... tik mūsų skyrelyje tos temos labai jau įtakoja Autoriams... Nesakau nieko, visi mes semiamės įkvėpimo kažkur.... Bet tų agurkėlių, rūkų ir abėcėlių pastaruoju metu - pakankamai. Suprantu kitus Autorius, skauda..... Neturiu jokios teisės kaltinti, kažką sakyti.... abi - teisios. Viena - vienaip, Kita - kitaip.... Turiu, matyt, ieškoti galimybių ir extra taisykles kurit šiam skyriui. Yra Autorių, kurie jaučiasi ne kaip..... O temų pasikartojimą ir aš pastebiu. Neturėtų to būti, nors eilėraštis ir labai šaunus. O gal tokia konkurencija ir į naudą? Normaliai, ko gero, taip.... Sunku man laviruoti tarp Jūsų. Plagiavimu - kaltinti negaliu....
Vartotojas (-a): Himmel
Sukurta: 2010-08-21 00:46:04
Taip šviesu, gražu ir TYRA. Nekaltai įspūdinga, Giedre :)