piktai, bet teisingai

šiandien eilinį kartą apsidairiau. Vėl tas pats daug sykių regėtas \"commercial\" [amerikoniškai]pasaulis. Žinot, jau beveik metai nežiūriu lietuviškų TV kanalų. Jaučiuos laisviau. Nesidomiu visais tais kedžiais, kiaulių gripais ir kitais manipuliacijos visuomene atvejais. Man neįdomus 141 socialVAGIS ir kiti valstybės \"tarnautojai\". Prenumeruoju National Geographic - džiaugiuosi pasaulio įdomybėmis kaip vaikas lietumi. Gal ir nutolau... Kolegos sako, kad tuštėju jų akyse: \" Net Gelažniko nežinai?\"
užuojauta iš mano pusės. Kaip sakė Zeitgeist: gyvenat problemom, kurias jums įkala \"dėžė\". Mąstyk plačiau niekingas žemės kurmi. Domėkis aukščiau. Nueik į teatrą, nusipirk Donskio knygą ir pradėk galvot šiandien, gal tapsi protingesniu rytoj...
ačiū už dėmesį.
netobula

2010-08-10 18:57:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-11 13:48:48

to CureLT: Iš svetimų klaidų mokosi tik genijai :)

Vartotojas (-a): SalaDrugelis

Sukurta: 2010-08-10 22:25:52

Teisinga nuomonė. O pykčio nereikia. Reikia gailėtis ir melstis...

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 21:49:59

... kažkodėl Australijos aborigenai pabėga atgal iš tu tipo visuomenės jiems sudarytu normaliu sąlygų, tv, elektros, šilto vandens ir kitu komfortų, ką mes bedarytume, mes siekiame laimės, tik kad dabartinė visuomenė ieško tos laimes savo pačiu susikurtuose protezuose, niekindama ir griaudama savo darbais ir poelgiais šios planetos natūralius kūrinius.
O protas ir išmintis skirtingi dalykai, išmintis niekada savęs neapsikraus bereikalinga informacija, o protas būtinai ja į save sugers, kol nesustabdys jo kokia psichozė, ar neurozė :) ...

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 21:27:50

... > Kolegos sako, kad tuštėju jų akyse: " Net Gelažniko nežinai?"
užuojauta iš mano pusės. :) ...

Vartotojas (-a): CureLT

Sukurta: 2010-08-10 21:01:23

Piktai - faktas. Dėl teisingumo - neskubėk. Jei skaitysi tik vieną žurnalą ar riboto turinio knygas - tikrai netobulėsi nei šiandien, nei rytoj.

Smagu, kad įžvelgi TV propaguojamas manipuliacijas, tačiau jei atsiribosi nuo to visiškai - negalėsi pasimokyti iš kitų klaidų.

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-10 20:35:34

pakavkimas neprasideda, jis tik ūmėja kartais :)

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-08-10 20:30:42

O aš žiūriu dėžę... patinka Šulija ir jo šypsenėlė sakinio gale... Protingesnė netampu, bet gal ir nedurnėju. (kažkaip tikiu tuo)... O gal todėl kad tikiu, tai jau ir reiškia, kad prasidėjo pakvakimas? :)

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-10 20:23:05

Jie jau taip lietuvinat mane, pati atsisakykit tokių kaip "ale" .

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 20:15:53

Sakinys pradedamas didžiąja.
amerikoniškai > amerikietiškai
Na kam taip moralizuoti... Juk tai pirmiausia turi būti atradimas sau pačiai, o dar tas ačiū už dėmesį...
Šitais dalykais irgi mokausi nebesidomėti. Ale kitiems to daryti neliepiu;-)

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2010-08-10 20:12:36

Abejingumas nepražudys, anaiptol - stums link akademinio ir dvasinio intelekto tobulinimo. Užkapstė banaliukai :) Atlaidumo reikia mokytis, ačiū už pastabas :)

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2010-08-10 20:09:17

Tai jau nėra 141. Negalima visko ir visų suabsoliutinti, negalima į viską žiūrėti vien pro juodus akinius, tada ir tikrų skaudulių nepastebėsite. Žvelk giliau, žvelk plačiau, nepatingėk pažvelgti atidžiau, netgi atlaidžiau.

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 19:52:51

...panašu į gerus norus;
ničevo nė vižu, ničevo neslišu,ničevo nėkomu nėskažu... Man dar būnant panelei labai patikdavo ši daina, kurią dainavo puikioji Edita Pjecha :)
Deja deja, piliečio sąžinė pasuka žmogų informacijos keliais. Abejingumas žudo.

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2010-08-10 19:39:56

matyt smarkiai užkapstė kažkas kad tokį monologą paklojot :D
as jau keletas metų be televizoriaus :D

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-08-10 19:22:09

Aš nemeluosiu ,aš žinau visus pletkus,viską žiūriu ,viską perfrazuoju ir džiaugiuos,nes galiu rodyt su pirštu ir sakyt: aš tau jau niekad taip nesirengčiau,aš tai žiinauuu ..:D
Pažiūriu į teisės doktorante Stumbrienę ir iškart vilties pilnos kišenės,kad ir man nusiseks su branduoline energetika :D

Anonimas

Sukurta: 2010-08-10 19:08:37

teisingai ir labai tobulai,
neskaitai, nežiūri, o "dėžės" temas vardini kaip iš pypkės :)