saulašarė

trylika juodvarnių
šiandien nutrūko
nuo plauko

krisdami pametė
nakty
raudonus batus

rodos vienas į akį įkrito

išrasojo veidai
suspindau
rytmety
Maja

2010-07-13 12:29:40

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-07-14 11:48:01

Originaliai, tik kodėl trylika, o gal visgi dvylika, kaip toj liaudies pasakoj.

Vartotojas (-a): Beprotybė

Sukurta: 2010-07-14 00:32:40

Tamsta. Jūs esate gurmanė. Man išsivysto nuo to priklausomybė.

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-07-13 18:21:36

Nenusakomai įdomiai.

Vartotojas (-a): Maja

Sukurta: 2010-07-13 14:05:01

Oj kokios įdomios interpretacijos. Džiugu, kad mano eilės verčia mąstyti skaitytoją. Galbūt nemąstyti, o ieškoti ir surasti optimaliausią idėją. Nebūtina mąstyti, taip kaip aš. Kiekvienas iš mano kūrybos pasiimate tik tiek, kiek Jums pačiam reikia. Tai prilygsta valgymui. Juk jei skanu, noris dar ir dar tiesa?

Bet jei Jums įdomi mano interpretacija... Šiame eilėraštyje norėjau parodyti saulašarės žydėjimą. Trylika juodvarnių įkūnija saulašarės gynėjus, brolius. Nakty juodvarniai neskraidžioja, tačiau besąlygiška meilė seseriai saulašarei sunaikina nakties tamsą, blogį, suvaržymus. Išsilaisvinę jie skuba, ir pameta raudoną batą. O raudona, juk meilės spalva. Todėl rytmety saulašarė pražysta.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2010-07-13 13:27:11

Įdomiai suraizgyta, kol kas neatpainioju...

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2010-07-13 13:16:17

lyrinis "aš" man panašus į pačią Žemę, o eilėraštis, rodos, kalba apie dienos ir nakties kaitą :)
įkristi į akį >> simboliškai reikštų "tapti simpatijos objektu, mėgiamu, mylimu", bet kas tuomet tas juodvarnis :) trūksta išminties mano interpretacijai :)

gal autorė atkleis kortas? :)

Anonimas

Sukurta: 2010-07-13 12:35:03

Įdomiai.,
Bet per daug neaiškiai, - niekaip juodvarnių su raudonais batais nesusiejau su "saula".
:(