Gyvenk, ne egzistuok.

Santrauka:
Mano filosofija.
Vis gi gyvenimas yra puikus - nepaneigsi. Atrodo, gyvenu dar neilgai ir patirties kraitis dar ne toks pilnas to GYVENIMO. Ar patirtis yra svarbiausias rodiklis, nusakantis žmogaus laimės ir gyvenimo kokybę? Tačiau pasižvalgęs po pasaulį, kad ir ne itin nuodugniai, nėra jau taip sunku įžvelgti, kad net aštuonerių metų vaikas būna tiek "prisiragavęs" gyvenimo, kad nepajėgia liežuvis apsiversti sakant kitaip, yra ir daug vyresnių, kurie vis dar bando išaugti ir nepaklausia savęs: ką aš ČIA veikiu. Gyvenimas tai lyg katė, o pelės tai mes, pelės, nerandančios išėjimo iš užburto rato. Žinote, aš nė bandyti nenoriu spėlioti, kas yra gyvenimas, aš klausiu saves kodėl aš esu. Aš žinau, kas aš esu, kur gyvenu, ko noriu ir man reikia. Gyveni, mielasai, ar egzistuoji? Tu gali suklysti, nes gali pasirinkti, kas tau pritinka. Vėl gi šiais laikais šiuo klausimu niekas nesuka sau galvos, tiesiog gyvena ir tiek, bent jie taip mano darą. O kaip iš tikrųjų? Atsakyk pats sau. Jeigu pažvelgtume į mūsų visuomenę, pamatytume daug egzistavimo. Žmonės tiesiog gerai leidžia laiką, kuris jiems atrodo prasmingas, kodėl gi ne? O kodėl mes turime ieškoti prasmės nesuprasdami PRASMĖS sąvokos. Kodėl turiu kažkam padėti.. Nutilk, savanaudi, jei klausi kodėl. Detalė egzistavime nepritampa, kaip šakutė vietoj rašiklio. Egzistavimo grupei svarbu, kad ji aplamai YRA ir nekvaršina sau proto, ar tai gyvenimas, kuomet "gyvenančiųjų" grupė mato aplink daug pagalbos prašančių žmonių. Galų gale atsiradome iš to paties - gamtos, mes - broliai ir seserys. Apsižvalgyk aplink: merdinčios minios " egzistuojančių", kurie nesupranta tampą aukomis savo valia. Pradėk nuo savęs. Sutikus "egzistuojantį" iš jo nesužinosi, ką jis padarė vardan pasaulio, žmogaus, galų gale - savęs. Jis matys, kokia graži diena, o ne koks gražus akmenėlis glūdi prie dar visai jauno ąžuolo gijų. "Gyvenantysis" ir "egzistuojantysis" yra nesuderinami, tik pastarajam yra galimybė ne egzistuoti, o gyventi. Aš nesakau, kad šiame gyvenime padariau jau ką nors ypatingai gero ir prasmingo, aš bent jau stengiuosi, o tai jau šis tas. To pakanka, kad galėčiau vadinti save Žmogumi iš didžiosios raidės. Visi turime teisę gyventi ir pareigą leisti gyventi kitiems.
Himmel

2010-06-26 00:06:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2010-06-26 15:11:25

Aktyvi mąstysena ieško būdų išsiveržti.Šaunu, kad randa.

Vartotojas (-a): Maja

Sukurta: 2010-06-26 14:45:51

Gerai mąstai. :)

Vartotojas (-a): sinonis

Sukurta: 2010-06-26 00:54:46

... :)

Vartotojas (-a): Himmel

Sukurta: 2010-06-26 00:37:37

Manau, kad jau pamačiau ir dar daugiau, todėl metų neiskaičiuoju į gyvenimo kokybę :) neegzistuokite.

Vartotojas (-a): sinonis

Sukurta: 2010-06-26 00:28:24

Žmogau, iš didžiosios raidės, kol pamatysi ne tik tą gražų akmenėlį..., bet ir tą gražią dieną, prabėgs nevieneri metai,.. o tikiu kad pamatysi;)