Vasara, kur tu?

Santrauka:
Turiu nemažai eilėraštukų vaikams. Buvau paruošęs rinkinuką žiemos, kalėdiniais ir pavasario motyvais, bet per pusantrų metų taip ir neradau leidėjo. Tad po eiliuką nutariau kas šeštadienį įkelti į ŽŽ tinklapį.
Baltos blakstienos, raudoni skruostai –
Lediniais pirštais žiema paglosto:
Sugnybia nosį, sugnybia ausį.
Vasara, kur tu? Greit atkeliausi?

Šalta medžiams, šalta upei,
Varna, štai, sušalus tupi.
Netgi sargis nebeloja –
Vargšo ūsai apšarmoję.

Į darželį atsikelti,
Oi, sunku, nes baisiai šalta –
Ne tik man – kitiems vaikučiams,
Kai už lango šiaurys pučia.

O lauke į šaltą glėbį
Vos išėjus žiema griebia:
Sugnybia nosį, sugnybia ausį...
Vasara, kur tu? Greit atkeliausi?
kaip lietus

2010-06-19 14:36:58

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): pabiruogė

Sukurta: 2010-06-22 16:23:27

Juk kiekvienam mieste, rajone yra literatų draugija - jie leidžia knygas iš savivaldybių gautom lėšom. O jūsų eilės nekelia abejonių.
Ačiū jums, kad esate ir rašote. Sekmės.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-06-21 23:21:53

Labai gražu... :) Nuoširdžiai laukiame daugiau mažiesiems...

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-06-20 00:05:16

Tik nereikia nuleisti rankų, pritariu rimipimi ir spilgutei.Laukit savo bangos, eilės tikrai to vertos.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-06-19 22:53:17

Apie garsųjį skulptorių O. Rodeną amžininkai kalbėjo, kad jis kvailelis ir nieko gero gyvenime nepasieks. O kas išėjo? Geri dalykai anksčiau ar vėliau išlenda iš maišo. Išmuš ir Jūsų valanda, tik nereikia savęs menkinti. Jūsų kūryba nuoširdi, vaizdinga, manau, patinka visiems skaitantiems, nesvarbu, kokio amžiaus jie bebūtų. ,,Belskis, - sakoma, - ir bus atidaryta." Sėkmės.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-19 16:49:57

Aš nežeminu savęs, supraskit tai, kaip sarkazmą ;) Fondai irgi turi tuos, kurie jais naudojasi. Čia juk Lietuva, čia yra pinigai ir pažintys. Ne, rankų nežadu nuleisti, tai ne mano būdui. Dėkui už moralinę paramą :)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-19 16:19:51

Lietau, Jūs puikiai rašote, bet man atrodo, tam dar yra remti prie kultūros ministerijos, seniau jie užsiėmė tokia veikla, be kai krizė..., negalima taip save žeminti, ne koks poetas, ar dar, daug kam reikėtų pasimokyti iš jūsų, tad ir aš prisidedu sėkmės palinkėjime:).

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-19 16:12:38

kaip lietau, apie eiliukus vaikams sprendžia vaikai.... būnu su jais didelę paros dalį... taigi galiu beveik garantuoti - jiems tai patiktų... bet kadangi aš skaičiau kaip suaugęs tai man kaip truputį suaugusiai - labai patiko: paprastumas, vaizdumas ir dinamika: vyksta veiksmas visuose posmose... o sugyvinta (sužmoginta) vasara, su kuria galima vaikui pasikalbėti - labai puikus sprendimas vaikiškai vaizduotei sužadinti... :)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-06-19 15:40:25

...supratau lietau, va čia esate šaunuolis, bet esmė tame , kad kiekviena leidykla bijo rizikuoti leisdama už savus, jai tai yra dar nežinomo Autoriaus, tad jie apsiriboja vertimais iš užsienio rašytojų, na pinigai kaip ir visur, biznis, tad čia ne apie lygį kalba, galima juk eiti per projektus su švietimo ministerija, bet tai vėl rekomendacijos, Jūsų tikrai geri darbai, tad aš patariu rasti rėmėjus, kai žvejojate pagalvokite, kas gali paremti, buvo Amerikos Lietuvių fondas, bet dabar nežinau ar jie įtraukę yra rašančius, nes perėję prie vaikų (asocialių ir iš gatvės)stovyklų rengimu ir n. kitų sponsoriavimų..., bet žinote, kad žuvį reikia gaudyti,pati į puodą nekrenta, tad ir išleisti savo knygą reikia kantrybės ir laiko...jei norite ne savo lėšomis...Sėkmės, o linkiu, rankų nenuleisti....:)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-19 15:06:26

Ką reiškia kainos? Už savus pinigus niekada neleisčiau, tai jau tuščiagarbiškumas. Tai man turi sumokėti už vargą. O į tą leidyklą irgi kreipiausi. Palaikė ir gražino... :( Na, gal eiliukai ne to lygio, juk nesakau, kad jie geri, šiaip, tik vidutiniokai ;)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2010-06-19 14:47:21

...puikus eilėraštis, tai nereiškia, kad gali gulėti stalčiuje, pamėginkite kreiptis į leidyklą,, Nieko rimto'', ten kiek žinau leidžia vaikiškas knygutes, jų adresas: www.niekorimto.lt , tačiau kainos....