Gyvenimo gastrolės. Įlipus į ne tą autobusą (III)

Sėdėjau septintajame troleibuse, į kurį šįsyk buvau atidžiai įsodinta rūpestingų pusbrolių, ir jaučiausi kažkokia apdujusi. Vos prieš keletą valandų mano mintys buvo sujauktos keistų jausmų pusbroliui... O dabar jos sukosi jau visai kita, netikėta linkme.
Toks ramus, paprastas vaikinas, beveik visą vakarą pratylėjęs, savo skvarbiomis rudomis akimis tyrinėdamas aplinką... Niekad nebūčiau pamaniusi, kad štai toks vaikinas mane taip sutrikdys. Stebėjausi jo drąsa ir atvirumu – dar niekas taip staiga nebuvo parodęs man simpatijos. Na, aš bent jau maniau, kad paklausti, ar dar susitiksime, rodo šiokią tokią simpatiją... Ir kodėl aš jam patikau? Labai abejojau, kad sudominau Paulių savo išvaizda, nes niekuo nebuvau ypatinga, ypač šalimais esant tokiai gražuolei kaip Vaida. Be to, nė žodeliu su juo nepersimečiau, išskyrus nevykusį „mhm“ po jo klausimo.
Susimąsčiusi pažvelgiau pro ledo ornamentais išmargintą langą. Gatvės žibintų šviesos susiliejo į vieną oranžinę liniją, nes troleibusas važiavo neįtikėtinai greitai. Ūmiai jis trūktelėjo ir sustojo, o aš vos nenusiverčiau nuo kėdės.
Sutrikusi apsidairiau – be manęs troleibuse tebuvo du žmonės: priekyje sėdėjo jaunas vaikinukas su didelėmis geltonomis ausinėmis, užsimerkęs ir, rodos, pilnai atsidavęs klausomai muzikai, kuri, įsivaizdavau, turėjo būti repas. Ties troleibuso viduriu sėdėjo senutė, apsikrovusi maišais. Ji man sukėlė smalsumą – ką gi vežasi tuose maišuose ir kodėl tokį ankstų rytą važiuoja viena troleibusu? Abu keleiviai nė kiek nesusidomėjo tuo, kad troleibusas sustojo. O aš, sėdėdama pačiame gale, susidomėjau net labai. Negi tai dar vienas ženklas? Tai ne tas autobusas, tai sugedęs troleibusas... Bet kas man iš tų ženklų, jei nežinau jų reikšmės?
Girgžtelėjusios atsivėrė vidurinės troleibuso durys. Įsistebeilijusi į jas nekantravau išvysti, kas pro jas įlips. Niekas neįlipo – tik išlipo: senučiukė susirinko savo maišus ir skubėdama išsikepurnėjo pro duris, o didelių geltonų ausinių savininkas atsimerkęs apsidairė, tada atsistojo ir taip pat gana skubiai iššoko lauk. Buvau nemenkai nustebusi, nes visiškai nesupratau, kas čia vyksta. Gal man vaidenasi po bemiegės nakties ir tokios jausmų sumaišties?
Kurį laiką dar sėdėjau savo vietoje lyg priklijuota, bet niekas nevyko – troleibusas tebestovėjo, durys tebebuvo atvertos, niekas neįlipo. Pasijutau keistai, manimi bėgiojo kažkokie mistiški virpuliukai, atrodė, kad dabar kažkas turi įvykti, kažkas ypatingo. Bet niekas nevyko. Neištvėrusi atsistojau, lėtai nužingsniavau prie durų ir išlipau į šaltą brėkštančio ryto orą.
Dabar tikrai kai kas įvyko – aš paslydau ant plonu ledu padengto šaligatvio ir kaip reikiant tvojausi ant žemės.
– Ai... – tyliai suaimanavau, trindama sumuštą koją ir mėgindama stotis.
Kažkieno ranka apglėbė mane per liemenį ir pakėlė. Apimta šoko pažvelgiau į geradarį ir, didžiausiai mano nuostabai, tai buvo Paulius! Jis šypsojosi.
– Ką tu čia veiki? – negalėdama patikėti išlemenau.
Jis keistai prunkštelėjo ir dar plačiau nusišypsojo.
– Troleibusas sugedo, – tarė.
– Aa... Dabar viskas aišku – tu visuomet būni ten, kur sugenda troleibusai? – ironizavau keistą jo atsakymą.
– Ne, aš tik bandžiau kai ką išsiaiškinti...
– Hm... – murmtelėjau nesuprasdama, apie ką jis kalba.
Paulius kurį laiką tiesiog žiūrėjo į mane, paskui apsidairė į abi puses ir, pasilenkęs arčiau, paslaptingai sušnibždėjo:
– Aš žinojau, kad troleibusas suges.
Tą akimirką garsiai sukriokęs troleibusas nuriedėjo tolyn gatve, ant ledinio šaligatvio palikdamas mus vienudu: besišypsantį Paulių ir mane, apimtą keisčiausio jausmo pasaulyje.
Enėjo duktė

2010-06-08 17:55:56

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-14 15:01:29

viena iš "kriokti" reikšmių - smarkiai ūžti. man atrodo, variklis gali ūžti, taigi ir kriokti :) man rodos, nereikėtų kabintis prie šio žodžio

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-06-14 13:54:13

troleibuai nekriokia
nebent pasakose
o ši istorija pamažu į tą pusę krypsta

Vartotojas (-a): topole

Sukurta: 2010-06-09 16:39:40

na pagaliau sudomino turinys- gal ir kažkiek mistikos, bet visgi- ledai pajudėjo :) ir visai nesvarbu kad ant ledo paslido - vis irtek jau kažkoks veiksmas :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-09 12:12:22

Kapse -> Man tai gražu tango, gal ir gerai sprandinė, bet vakarėlyje kad kas nors šoktų rimtą tango... Na, aš tokių žmonių tikrai nepažįstu :D Nebent tai būtų porelė, lankanti tango ir mokanti šį tą parodyti. Bet dažniau tai būna porelė, lankanti lindy-hopą ir jie šauniai visus sužavi savo šokimu :) Ir visgi net ir tai retai pasitaiko.
Man tiesiog labai keista, kad mano bendraamžiai taip darytų :D Bet, kadangi Tavo tekstas geras, tai tikrai nesutrukdo nei tango, nei sprandinė, nes viskas bendrai paėmus labai gražu.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-06-09 09:18:23

Labai įdomu stebėti, kaip įvairaus amžiaus ir patirčių žmonės gvildena tą pačią temą. Pica šiais laikais madinga, bet kodėl nepasinaudojus mamos iš kaimo parsivežta sprandine, juk studentai, pinigai nesimėto. O dėl tango? Visi galvas pametę dėl argentinietiško tango. Studentams, man regis, jis taip pat turėtų būti patrauklus. Mūsų vežimas pamažu juda į priekį. nesvarbu, kas jį važnyčiotų. Sveikinu Enėjo dukterį, sėkmingai išvairavusią nors ir sugedusį troleibusą.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-08 23:33:54

Dovilė, jei gerai supratau, antrakursė :] tad kaip tik tokia kaip aš :D Būtent todėl man praeitoje dalyje labai keistai tas tango atrodė ir ta sprandinė - labai nejaunatviškai :))
O veiksmo kaip tik specialiai kuo mažiau rašiau, nes labai jo daug buvo praeitoje dalyje, o šią labiau apmąstymams norėjau skirti.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-08 23:23:12

Gaal per daaug kalbama apie tą patį. Veiksmo mažokai. Bet pabaiga suintrigavo. Matysim kaipsuksis iš padėties kiti.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-08 22:40:22

Jau įdomėja :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-08 20:39:43

na gi pataisė vairuotojas ir tiek :D (gal tiesiog ūsas nukrito)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-08 19:46:51

Įtraukiantis skyrelis :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-06-08 18:24:50

Labai susidomėjusi perskaičiau...ir patiko, įdomu, kas toliau :)

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2010-06-08 18:15:01

Jau per daug veikėjų ir taip, todėl paėmiau jau esamą veikėją :D Beje, čia turėjo būti mistiška, vos ne į fantastiką nueiti viskas... Bet kaip jau norės, taip pratęs kiti žaidėjai :)
O žodis "troleibusas" man ir pačiai užkliuvo, bet nežinau, kaip jį pakeisti :D Busas arba trolis? :D

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2010-06-08 18:09:38

Man atrodo, tekste dažnai kartojami tie patys žodžiai. Po pirmo perskaitymo man kliūva "troleibusas".

Bet dalis man patinka :) Tik va, tikėjausi, kad tas nepažįstamasis nebus Paulius, o koks paslaptingas veikėjas, gal koks maniakas :D
Tikiuosi, kad kiti autoriai pakreips labiau link autobusų ir kelionių: visgi gyvenimo gastrolės :)