Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Jedemen

Sukurta: 2010-06-23 20:05:12

įdomiai taip, neteisiu, bet gal kiek įmantrauta.
Ir dėl Martinio, tai jis toks moteriškas gėrimas :)

Vartotojas (-a): Amonas

Sukurta: 2010-06-07 11:33:47

Kažkur kažkas tikrai sakė... Tikrai sakė, nepamenu tik kur.;) Nori būt populiarus - rašyk apie meilę. Nori būt laimingas - išmok mylėt..;) Aiški mintis, bet gi čia žuvys, sliekai, gėrimai, plaukai ir becukriai riestainiai ant y.. Rima, nuveik žalian laukan, įsiveizėk iki pakulnių žydran dangun ir liek spalvom..;)

Anonimas

Sukurta: 2010-06-04 10:25:49

Man tokio tipo "eiles" labai nosrisi perrašinėti. Jos įkvėpia:) Atsiprašau iš anksto, jei įžeidžiau kai kurias asmenybes.

svarbiausia pastebėti tendenciją,
kada moterys tampa poetėmis, o poetės
nebesidažo lūpų.

tada vyrai nustoja priekabiauti,
geria vieni/ar dar turim užkandos?/
su televizorium.

užspringo...
nutilsta

neprognozuojamos mirtys. šito geriau nematyti :D

Anonimas

Sukurta: 2010-06-03 15:35:53

Nesupratau... :( Čia kūryba ar asmeninė patirtis? Ar aukštasis pilotažas nie dlia sriedniavo uma?

Vartotojas (-a): Neko_me

Sukurta: 2010-06-03 15:01:41

gal kartais geriau užsimerkti
man patiko

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2010-06-02 20:30:25

gera tendencija, taip ir toliau.

Anonimas

Sukurta: 2010-06-02 14:01:41

P.s. - mano alkio nereikėtų paisyti :D

Anonimas

Sukurta: 2010-06-02 14:00:34

Turiu bėdą - svetainėje praktiškai neberandu ką būtų galima skaityti ir perskaičius pasakyti "vo čia tai buvo geras..." ir tada vėl iš naujo skaityti, bet ne todėl, kad kažko nesupratau, o todėl, kad smogė kaip su kuloku į inkstą.
Nesakau, jog visi talpinami kūriniai negeri (jie kaip ir visa kita - turi savo auditoriją), tačiau man kažkodėl neįtinka, o po dažno nusivylimo imi ir nustoji ieškojęs.
Su šiuo kūriniu vėlgi - yra įsimintinų vietų, kažko naujo, tik įdomu kiek prasmingo man kaip skaitytojui (paminėti "sliekai"), taip pat randu vietų, kurios man kelia dvejones, bet interpretacijoms ir išvedžiojimams visgi tai geras darbas :) (Pradžioj norėjau išpeikti, jog per daug nesusiejamų dalykų paminėjai, bet perskaičiau dar trečią kartą, deja tik dėl to, jog kilo neaiškumų, ir visgi padariau savus išvedžiojimus, kurie lyg ir pateisina vienas ar kitas vietas, o kaip iš tiesų viskas - duok Die pati viena Irtia žino :D ;) ).

Nors darbas turi esybės, deja likau alkanas - kažko kita noriu :(

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-06-02 09:00:02

- tendencija pastebėta- žvejojam ir esame žvejojami

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2010-06-02 00:25:19

kai žuvys tampa moterimis - martinio ryškiai per daug, todėl žvejojama ne skaidriuose vandenyse...
kai moterys tampa žuvimis - martinio ryškiai per maža, todėl aiški tampa konkurentų masalo paslaptis...
o kai moterys yra moterys, o žuvys yra žuvys - tuomet galima atsipūst ir alyvuogių užkąst arba sliekų pasikast, nes santuoka vietoj... ;)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-06-01 23:48:39

Man irgi be galo artima - žvejyba, žuvys, sliekai... ;) Matau kitą tendencija - kai žuvims-moterims ima kristi žvynai, vyrai tik labiau pradeda žvejoti ir geria alų arba degtinę. Tokiu atveju santuoka neyra, nes vyrai retai būna namuose, o moterys turi galimybę praleisti laiką su tais, kurie geria martinį :) Beje, geriantys martinį nekreipia dėmesio į iškritusius žvynus, nes jie yra daugiau medžiotojai, o medžiotojai nelabai tenusimano žuvyse...

Anonimas

Sukurta: 2010-06-01 23:47:47

Pirmos trys eilutės žavu, ypač subtiliai pavartotas toks nepoetiškas žodis "tendencija". Žvilgsnį kiek pristabdo tie skliaustai ir laikų painiojimas (įstrigo - būtasis, nutilsta - esamasis), čia kažkokio niuanso pritrūksta.

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2010-06-01 23:36:35

visiškai susižavėjau: subtili, lengva filosofija, labai įdomu, labai artima, išlaikyta, netuščiažodžiaujama.

Vartotojas (-a): skroblas

Sukurta: 2010-06-01 23:35:06

Martinis su sliekais! Įdomu, dar nebandžiau ...