Batelis (kažkada buvo baltas) dusliai paliečia pleišėjantį pilką linoleumą. Pirštai įsitempia, grakšti kulkšnis švelniai virpteli ir vėl kyla, sklendžia oru aplink, vėl leidžiasi... Kaskart vienodai grakščiai.
Ranka lyg gulbės sparnu glosto orą, rodos, prisiliečia prie kiekvienos dulkelės, spindinčios prožektoriaus šviesoje. Taip atsargiai, taip švelniai.
Iki pat pirštų galų grožis perbėga ja, prisiliečia prie jautriai virpančių dulkelių ir pagaliau pasiekia mus.
Mes virptelime. Gulbės sparnas glosto.
Batelis (kažkada buvo baltas) dunksteli ant grindų. Atpalaiduoti nuvargę pirštai nusvyra.
Skausmas persmelkia iki pat širdies.
Nebėra nei prožektoriaus, nei dulkelių. Nei mūsų.
Nebėra gulbės sparno.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Rykštė
Sukurta: 2010-05-09 23:08:38
Et. Skaudu. Man daugiau apie baleriną sužinoti nesinori. Tinkami žodžiai sudėti tinkamai viską pasako.
Vartotojas (-a): Raktažolė
Sukurta: 2010-05-09 22:32:31
Išraiškinga akimirka. Vaizdingai aprašyta, kaip kadras iš kino filmo. Man norėtųs daugiau sužinoti apie baleriną, net nežinau, tai gerai, ar blogai...
Patiko.
Vartotojas (-a): Gaiva
Sukurta: 2010-05-09 22:25:05
Gražus,dieviškas šokis.Bet kiek skausmo balerinos sklendime...Gulbė...
Vartotojas (-a): Enėjo duktė
Sukurta: 2010-05-09 22:13:11
dėkoju :]
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-05-09 21:54:06
:)...gaila, bet tikrai įtikinamai pateikta
Vartotojas (-a): kaip lietus
Sukurta: 2010-05-09 21:22:52
Matau tai... Net girdžiu, kaip linoleumas braška besisukant balerinai. Labai įtikinamai, labai.