eik pro šalį Ona eik
horizonto neužstok
man tavęs jau nebereik
tu ką norį tą galvok
iš širdies tu išropok
iš akių manų išnyk
ir sliekų tu neieškok
nori juokis nori pyk
o likimo tu nepeik
ir laukų keiksmais netręšk
eik pro šalį Ona eik
ir atgal neatsigręžk
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Laũmele
Sukurta: 2010-04-29 17:27:50
jei ne ta jumoro gaidelė, sakyčiau reikėtų atsiprašyti : Ona labai gražus didingas vardas :)
Vartotojas (-a): eglute7
Sukurta: 2010-04-29 12:42:44
Priminėt dainą:
O pasitrauki, Ona, pasitrauk,
O pasitrauki ,Ona, nuo manęs...
Bet, gerbiamasis, juk dabar pavasaris. Kur jūsų norai ir šviesus optimizmas??? :)))
Vartotojas (-a): sada
Sukurta: 2010-04-28 16:42:23
Neatsigęš...Eis... O jei taip visos urmu eitų? Ar nesivytum? Gražus humoras.
Vartotojas (-a): Nijolena
Sukurta: 2010-04-28 15:49:04
Prie teksto tinka posakis:"Nesakyk, ką turiu daryti, tada nesakysiu, kur tau eiti".Ona, matyt, leptelėjo apie pageidaujamą veiksmą, o gavo patarimą, kur turi nešdintis.Logiška, bet nelabai vyriška.Satyra su kapituliacijos prieskoniu, nors sudėta tikrai sklandžiai.
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2010-04-28 15:32:30
Geros Onos būta, kad taip jau jos bijota :)
Anonimas
Sukurta: 2010-04-28 13:43:40
tas netręšk limpa prie Onos, kaip žemė prie sliekų :)
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2010-04-28 12:57:41
skaitytojo, pasivadinusio slapyvardžiu /Taurija/ komentaras įtaigesnis, nes atrodo, kad palaima Onutei, mat lyrinis herojus tekste, kuris vadinamas VARDU /Onutė/, pasak teksto labai gyvas, ir nesiruošia mirti, o jau lyrinis herojus pavargo, vaidinti vaidmenį savo MYLINČIO ir teigiamo herojaus, ir pasirodė visame savo gražume, Uch, būna gyvybingų ir Onučių (demaskavusių apsišaukėlius – tokių kaip pavyzdžiui su lozungu: "aš išpažįstu Kristų, nes pastarasis skelbė Meilę, ir maždaug esu jo mokymo pasekėju, "...) cha cha, Būna stiprių ir moterėlių, žiūrėk, jos ir muskulingus – raumeningus Diedus, į raganius paverčia, ir jie pradeda užkalbėjimo maldas, kaip mylinčios Dievą davatkos, kurti ... poteriauti, vis į kunigėlį žvilgčiodamos, o tie į vaikučius, storuliukai... Vargas Romos popiežiams, nevalioja atsiprašinėti už kunigų pedofilų skriaudas. Kai tik pavasaris, suaktyvėja, kaip vabzdžiai... (Kristumi prisidengę savo nekaltybę.)
Anonimas
Sukurta: 2010-04-28 12:20:15
...vargas tai Onelei ;) Įtaigus, kaip visada - su jumoru...
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2010-04-28 11:30:23
o aš galvodavau, kad visuose tuose žmonių - (vos ne vabzdžių (kai pavasaris tai suaktyvėja))- meilėse tik moteriškos lyties individai visokius užkalbėjimus ir burtus kuria, pasirodo ir vyriškos lyties individai, žmogaus gyvybės formos atstovai tuo irgi matai užsiima. tai bent. vabzdžiai, ne žmogai, nors tu ką. Vyriškų raganių užkalbėjimai, By Zenau...
Vartotojas (-a): Sodininkas
Sukurta: 2010-04-28 11:27:16
Smagiai, linksmai, vaizdingai ir muzikaliai liaudiškais motyvais :-)