... kada šviesu prieš vėją

`                              * * *




                     Akmuo po mėnuliu
                     Šešėlį krūptelėjo –
                     Tėvą mirusį prisiminiau

                     Ir kelias sušilo pėdas prieš vėją –
                     Taip  lengvai parėjau...

                       _____________
                       2010m. 04. 07.
                       Ilona L.
kvinta

2010-04-07 19:12:44

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-09 23:13:45

tai gi ne, jie anestezuoja kūno diskomfortą - einant prieš vėją, kūnui žvarbu (jei yra tokių dalykų sieloje) kurie lyg spalvinga vaivo-rykštė, gali perimti dėmesį, nuo fiziniame kūne susidariusio diskomforto.
Prieš vėją einant, yra žvarbu, jei yra vėjas, dar naktis - mėnuo...
tai gi jūs klystate, ilonailona nikučiu pasivadinęs žmoguti. Jei sieloje nebus dalykų kurie šildo, fizinio kūno diskomforto metu – šalčio pavyzdžiui, ar alkio, ar fizinio smurto - siela sušals, ir paliksi kaip gyvulys... (geras filmas \"Завещание Ленина\" akivaizdžiai parodyta tai ryškiai, kad sieloje turi būti kam šildyti kūną, jei jis yra po kokiu nors spaudimu – smurtas, šaltis, badas ir t.t.)

Anonimas

Sukurta: 2010-04-09 22:51:38

Dailiai pasakyti ir aiškiai mintis išdėstyta. Giriu už konkretumą, nepaprastą subtilumą ir neįprastus išsireiškimus. Jie sušildo sielą.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-08 17:48:40

ar kelias būna negyvas? (tik ėjimas, prieš vėją arba ėjimas pavėjui, būna.)
tikriausiai gulbinas supratote tektą taip, kaip aš nežinau - tai yra jūsų interpretacijos šio teksto, keistai skamba tad kelias gyvas ar negyvas - šiame teksto kontekste.

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2010-04-08 16:36:17

įpūtei gyvybę keliui?
:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-07 22:28:59

taip (pagauk akimirką, kaip mėnuo juda zenite dangaus skliautu - simbolika, mėnulio šviesa, tai ne saulės -- o šilta...) tik krūptelėjimo formoje tai gali ir užfiksuot... jei pajėgus. (nors visi pajėgūs, bent jau tariasi tokiais - lapkričio pirmąją bent jau -tai tikrai, tokiais dedasi, skaitytojau niku, Laumele...)
na o širdyje - tai atmintis, argi ne? ir per kokius pasaulyje šviesos virpesius kam ta atmintis atbunda, kiekvienam turima, kad ir apie tuos, kurie jau mirė... širdyje juk gyvi...)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-04-07 22:11:21

atodūsis...akmuo krūptelėjo ...kažkas sujudino :)

Anonimas

Sukurta: 2010-04-07 20:10:06

Labai patiko, puikus.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-07 19:42:52

čia tame žodelyje /Taip/ yra tartum /kaip?/; /na jau taip lengvai..., kad /lengvai/, būtų ne tas žodis. dėkui.

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-04-07 19:20:24

Trumpai, prasmingai. Gal nerašyčiau žodelio \"Taip\", bet čia autorei geriau žinot :)