Atsisveikinimas su liūdesiu

Kokia sunki ir nepakeliama dvasios tuštuma. Nakties sapne, juodoje ir neįžvelgiamoje nakties tamsoje, ieškai šviesos - mylimų akių. Kiekviename miegančiame ir virpančiame lapelyje girdi kuždesį. Pirštų  galiukai ieško šiltų rankų, o  širdis, rodos, plyšte  plyšta, išsiilgusi meilės...
O šalia - tuščia. Nėra karštų lūpų, bučiuojančių smilkinį, nėra  švelnių pirštų, kurie nubrauktų prilipusius plaukus nuo veido, išvagoto ašarų ir kančių.
Kodėl? Kodėl siela  merdi be meilės? Ir kam gi reikalingas kūnas su  numirusia siela?
Štai... vėl naktis... Dangus toks vaiskiai mėlynas, su  debesų  padraikomis.
Aš - sapnų karalystėje. Ieškau  tavęs. Matau ežerą.  Žydrą žydrą, kaip mylimojo akių nekaltumas. Vanduo skalauja krantą, toli toli pažerdamas žvyrą...
Ten, toliau, linguoja kvepiantys ajerai. Lyg dainuotų lopšinę, lyg pasakotų apie verktas ir neišverktas žmonių ašaras, lyg apraudotų  vienišų ir pasiklydusių sielų kančias?!
Mano sapnas toks tikras, toks ryškus, kad, rodos, niekada daugiau nepabusiu ir nebeišgirsiu  grubių žodžių, nepamatysiu aštrių žvilgsnių ir nepajausiu šalčio, sklindančio iš bejausmių žmonių širdžių.
Aš noriu likti sapne! Noriu amžinai matyti banguojantį ežerą ir girdėti šnarančius pakrantės ajerus! Noriu jausti vėjo draikomus plaukus, tarsi juos glostytų meiliai mylima ranka...
Nesinori grįžti ten, kur tuščia ir šalta, kur pakelėse linguoja dulkėmis apneštos gėlės ir graudžiai verkia žolė ankstyvą rytą.
Mano sapnas pilnas meilės ir šilumos, tyrumo ir dar viso to, ko galbūt, šitame pasaulyje nėra ir niekada nebus.
Negera grįžti į bejausmį pasaulį, tuščiagarbystę ir banalų šios žemės purvą.
Deja... Ankstyvą rytą patekėjusi saulė paliečia mane šiltu spinduliu ir sapnų karalystė nugrimzta  į nebūtį.
Į mane, pro atviros užuolaidos plyšius, žiūri šaltomis, bejausmėmis akiduobėmis gyvenimo tuštybė. Žiūri ir tarytum šypsosi, tyčiojasi, kad varganas šio pasaulio žmogelis niekaip negali ištrūkti iš jos klastingų ir kaulėtų, it mirties, rankų...
Lelija

2010-03-25 10:48:39

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2010-03-31 21:45:40

Labai gražiai parašyta. Tik ar pavyko atsisveikinti su liūdesiu?
Aš sielą tokiam sapne palikčiau,kaip man gražu buvo.Ačiū.

Vartotojas (-a): Lelija

Sukurta: 2010-03-29 21:22:08

O,taip. Tikrai sutinku :)

Anonimas

Sukurta: 2010-03-29 21:14:53

Lelija, o jei Jūs pirma nusišypsotumėte tam pilkam pasauliui, pro langą einančiam praeiviui. Jei būčiau tuo praeiviu aš, tikrai Jums atsakyčiau tuo pačiu ir rytas mums abiems kitaip prašvistų, nors būtume netarę viens kitam nei žodžio. Sutinkat?

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-03-26 21:13:58

tapybiškai sugebi piešti vaizdą po vaizdo. šaunuolė

Anonimas

Sukurta: 2010-03-25 16:22:36

...nuoširdus, atviras. Gyvenimas gražus, jis laukia Tavęs, miela Lelija :)
Gražiai sudėlioti vaizdai iš jausmo spalvotosios mozaikos...

Anonimas

Sukurta: 2010-03-25 13:56:32

Linkiu - optimizmopatiko:)

Vartotojas (-a): vraidras

Sukurta: 2010-03-25 13:07:08

bet liūdesys liko. optimizmas tik numiro. Jūs ne viena

Vartotojas (-a): Santaja

Sukurta: 2010-03-25 11:07:48

puikiai aprašytas jausmas. pagavau nuotaiką.

Anonimas

Sukurta: 2010-03-25 10:54:41

Paprasta, nuoširdi vienišo žmogaus naktis... Tokių tūkstančiai (ir žmonių, ir naktų)... Švelniai aprašyta... Manau tiktų ir tiems, šalia kurių yra kažkas (atsukta nugara + knarkimas), bet vis vien vieniša darosi...