`
* * * * * *
Karšto vėjo brastoj
geso gaisas raudonas
temo nendrės šnarėdamos vakarui tylą
Maldai spietės uodai
taip lengvai vėso oras
pabučiavęs į kaktą mėnulį pakylant - - -
- - - Nusidirbus diena
lyg merga nusigręžus
į marias vis tolyn horizonto nubrido
ir
Dangum užsiklojus
žvaigždę pirmą nubudo
atsimerkus lakštingalos giesmę
Naktis
____________________
(Ilona L.)
2010. kovas.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2010-03-18 21:21:07
Mergos įvaizdis man iš pradžių jau buvo aiškus,garži paralelė su diena, o epitetas šiurkštoka man derėjo gerąja prasme.
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2010-03-18 17:00:22
na jau semema - Naktis dar tik atsimerkė (dar nepakilo vaikščiot - dangum užsiklojusi) o Diena jau nubrido per Marias - nuplaukė sieksniais. (tikriausiai šieną griebė, rišo..., į kūgius krovė - pats įkarštis šienavimas, stabili vasara be lietaus gerai džiūsta šienas, pats darbymetis, uch merga kokia... kur ten pėdutės - pėdos jos didžiausios - kaip laivai/ kaip tikros Lietuvaitės, ne kokios ten japonės. ) o Naktis, dar po antklode dangaus, tik nubudo, dar nevaikšto lakštingalos giesme hipnotizuoja...
Vartotojas (-a): kvinta
Sukurta: 2010-03-18 16:44:16
Ogo!, (dėkui vyžela )
gal ne šiurkštokai - o taip kaimiškai apibūdinta diena - kaip dirbusi, per dieną nesudedanti nei minutei rankų poilsiui, pas ūkininką tarnaujanti merga - nubrido vis tolyn horizonto linkui, kaitrios dienos jau vėstančios, tai karšto vėjo brastoj - jau gęstant gaisui raudoną spalvą - paskutinę spalvą šviesos lūžyje-spektre, todėl karšto vėjo brastoje - vėso) kai pas ūkininkus tarnaujanti, dirbusi pavyzdžiui merga sunkiai visą dieną - tai taip nusidirbus ta vasaros diena sutemo...))
Į Marias - dėkui kad pataisėte. tai turima omenyje Marios.
ačiū skaitytojau niku vyžela (nesitikėjau - mat tos visos aliteracijos savaime gavosi. dabar pati atkreipiau dėmesį tik.)
Vartotojas (-a): klevas
Sukurta: 2010-03-18 16:44:11
Švelnia ramybe užkloja.
Patiko nusidirbusios dienos palyginimas su merga. Žinoma, be jokio įžeidimo:)
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2010-03-18 16:42:45
Stabiliom pėdutėm pereita
Anonimas
Sukurta: 2010-03-18 16:29:12
Graži aliteracija Geso Gaisas /RauDonas/NenDRės šNaRėDamos.Antras posmas balsingas(uo, o, y), trečiame - vėl D, R, B sąskambiai.Jaunatviškai šiurkštoka, bet daininga.Jei \"marios\" tai \"marias\", jei \"marės\", tai tada - \"mares\",ar ne?...