Realybės peiliai duria...

Šiandien saulė kitokia.

Sunku būt savimi.

Cigaretė ne išeitis.

Išbėgau. Grįžau. Na ir kas?

Skauda tai, ko neturiu.

Rašalas mano akyse išdarko vaizdą taip, kad nematyčiau to, ką turiu matyt, kad pamatyčiau tai, ko nereikia, ko nėra, kas norėčiau kad būtų. Supykstu ant savęs. Visada. Pasaulis nėra gražus. Gražūs tik norai padaryti jį gražiu. Užsiknisk, žmogau, su savo norais ir viltimis - jis niekada nebus gražus tau. Bus gražus kitiems. Dažniausiai tiems, kurie to neverti. Tu nesupranti? Tavo uždarbis neprilygsta tavo įdėtam darbui. Nesistenk - rezultate gausi tą patį, ką ir visada. Aš nulis. Tu nulis. Nesvarbu kiek nulių turėsim - niekas nepakis. Ne todėl, kad tu nesistengi, bet todėl, kad esi nieko vertas.
martinas

2010-02-23 15:28:58

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2010-02-23 20:31:21

Oi, kaip nesinori sutikti, kad esi nieko vertas.... Aišku, skaudžiai nusivylusio realybe ir savimi žmogaus mintys, bet, negalėdamas pakeisti išorinių įvykių, gali juk visada pakeisti savo požiūrį... Net būtina:) Įrašas, sukeliantis daug minčių ir priešingumų. Pasaulis nėra gražus. Pasaulis – tai veidrodis, atspindintis kiekvieno žmogaus veidą...

Vartotojas (-a): martinas

Sukurta: 2010-02-23 18:56:58

Ta atkarpa yra gyvenimas. Bendras. Ne individo.

Anonimas

Sukurta: 2010-02-23 17:03:26

Gili mintis, bet vienas žmogus pasakė, jog nulius - taškus sudėję į vieną liniją, gausime atkarpą, o ji jau turi ir prasmę :)

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-02-23 17:02:01

labai jau pesimistinis...aišku, šokt aukščiau ,,bambos" gal ir nereikia, bet kad visai be vertės - jau pati raiška savęs - rašant turi šiokią tokią vertę