Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-03-04 13:06:44

Jau skaitytas kūrinukas. Nieko šiaip, mielas. Gražiai atrodytų "Jausmuose".

Anonimas

Sukurta: 2006-03-03 17:26:36

Nepyk, bet pakritikuosiu - Nors pradžia ir buvo gera (patiko "Išplėšk man akis", "Atimk mano sielą, tegul ji išsisklaido prieblandoje ir ištirpsta virpančioje raudonos žvakės liepsnoje...") , bet.. Apart perdėto juodis, tamsos ir kraujo vartojimo, nieko nemačiau.. Bandymas šokiruoti ir išgąsdinti naudojantis šiais žodžiais. Manau, kad pora kartų būtų buwę gerai, bet kai vartojama taip dažnai, tai tekstas sugadinamas.. Todėl reiktų keisti tik tiek. Šiaip mintis gera ir net labai, bet perteikime truksta to "baisumo".. Nepyk..

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2006-03-03 14:01:54

Kūrinys labai jau trumpas. autorius bandė vienu prisėdimu "išpilti" neapykantą, kančią ir sielvartą. gal ir būtų įdomu skaityti, jeigu kūrinys būtų ilgesnis, veiskmas kudėtų lėtai,o ne strimgalviais. be to paskutinis sakinys visai netinka.

Anonimas

Sukurta: 2006-03-03 12:32:11

a,dar ir pavadinimas nekoks.

Anonimas

Sukurta: 2006-03-03 12:31:50

kas patiko-aguonom skleidziasi, dygstantys sparnai,gorgone. paskutinio sakinio gali nebuti. slitinedama irgi nelabai man. gerai-cerberio lojimas bus muzika...
geras,siaubo skyreliui labai tinkantis kurinys. kraupus iki negalejimo:) beje,tiesioginio zudymo irgi nereiketu-tas pirmas sakinys per daug pretenzingas.

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2006-03-03 12:12:10

geriausia vieta "Dievas savus atsirinks.".
Mažiau žarnų.
Gla išvi nereikia, a?
nes akys, vokai, ašaros su žarnom nesiderina man kažkaip.
šiaip išvalius skerdyklą ir pridėjus daugiau siužeto gal visai ir nieko kūrinys būtų, bet dabar - šalta labai.

(žarnos pačios savaime nėra baisios - negi bijai vėdarų, tegul ir kraujinių?
nors sulygintos su gorgone jau geriau, bet vietoj jų ką nors kitą išplėšk, tarkim venas - visai nauja būtų kraujagyslių plaukai.
už žarnų tai tikrai geriau.)

:

Sukurta: 2006-03-03 09:15:13

Kažkam tikrai negera – blogai, nes iš kur tokios "šviesios" mintys :) Darbukas "tamsioji pusė"... Šiaip jau elektra visada teka iš pliuso į minusą, kitaip gaunasi "žemės drebėjimai", bandantys save pasiteisinti tariamu kilnumu ;)