Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2010-01-24 22:34:45

Šitame man per daug Froido. Nemėgstu psichologijos.

Anonimas

Sukurta: 2010-01-15 17:47:39

Na skaitosi sklandžiai ir kartais galima net supavydėti, tačiau su chitinu bučiau atsargesnis, o ir, gal kaltas tiesiog nusiteikimas, kažkodėl trūksta švelnumo. Aišku nežinau ką realiai galvoje turėjai minėdama inkliuzą, tačiau nesinori tikėti, jog tai (na bent apie ką galvoju) tėra purvo įprasminimas. Kažkodėl norisi tikėti, jog gimimas ir visa kita yra dieviškas vyksmas.
Darbas savo mintį, idėją atskleidžia techniškai ir gana originaliai, tačiau šiandien būdamas kitokios nuotaikos sakau, jog savo vaikams jo nerodyčiau - nesinorėtų tamsinti jiems šviesių spalvų.

Anonimas

Sukurta: 2010-01-14 13:19:19

Pabaigą tai gerai supratau:) Įmantriai rašyta.

Anonimas

Sukurta: 2010-01-14 00:19:21

Užkeikimas arba jo nuėmimas - veikiantis. Įsimintiniausia vieta: "Iš jos stigmų gimsta vaikai" bei akių pakartojimas.

Anonimas

Sukurta: 2010-01-08 14:47:48

"Ar mylėjai motinoj moterį?" manau, kad prisiskaitei apie Froidą prieš psichologijos egzaminą ir apie jo teorijas ir tai galėjo įtakoti :D na čia toks mano tiesioginis suvokimas :D

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-01-08 01:01:32

Įsivaizduoju kažką antgamtiško, lyg siaubo filme. Bet man patiko. Naktį skaitau, tai nubėgau langus užsidaryti:)

Anonimas

Sukurta: 2010-01-08 00:05:02

Brum. Braukčiau kai ką, bet vilioja,nors ir kiek stumia šioks toks įmantravimas.

Vartotojas (-a): Baltas lapas

Sukurta: 2010-01-07 23:46:48

Nugarma mielai į melą -
Tie, kas nemylėjo moters
Nebedrįski šito nieko klausti,
Nebent to, kam būsi motina...

Kas mylėjo, myli ir mylės...
Nebeatsilieps į šitą klausimą
Tai - nutrūkusios virkšties ryšys,
Pasmerktas, kuris jį sau nutraukia...

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-01-07 22:31:08

"Numurma melai į nemielą"'-veikia kaip užkalbėjimas,įvedantis į išsivadavimo labirintą,ir išveda...

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2010-01-07 22:02:27

Labai patikęs kūrinys :) Giliai susidėliojo... norisi dugiau tokių :) Subtilu...

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2010-01-07 21:55:21

o. labai patiko skaityti šį tavo darbelį, seniai kažką tavo išvis buvau skaičiusi. siūlyčiau po 'ir akys' palikti tarpą ir tada dėti pasviruosius brūkšnelius.
Įsijausta į kūrinį, į jo mintį, taikoma raiška, tačiau, ką buvau pastebėjusi ir anksčiau, mėgsti šlykščius vaizdus. Tarkim, tarakonai kūrinyje man atrodo pernelyg stipru ir nereikalinga - tiesiog sukelia bereikalingas antiestetines emocijas. Na, ir moters sulyginimas su vabzdžiu, kuris prašyte prašosi į mintis iš kūrinio teksto, drąsus, bet reikėtų gražiau įvilkti, labiau pasverti kai kuriuos žodžius.
Labai gražiai, sakyčiau, profesionaliai įrėminta.

Anonimas

Sukurta: 2010-01-07 21:01:05

...sunkiai žavus.
Ar mylėjai motinoj moterį ... Ir moteryje motiną.

Vartotojas (-a): Jedemen

Sukurta: 2010-01-07 20:43:28

Mano nuomone, trečias posmas pats stipriausias. O pasikartojanti eilutė "Numurma melai į nemielą" man nemotyvuotai paini. Pati esmė yra antra ir trečia strofos, tad norėtųsi sklandesnio įvedimo. Minties atžvilgiu, svaru.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2010-01-07 20:29:51

brandžios moters jausmai :)