Yra žmonių, kuriems atrodo, kad Dievo nėra. Žinoma, apie tikrą nebuvimą negalima kalbėti. Taip, nėra, bet yra nebuvimo jutimas. Mes stovime prieš Dievą ir šaukiame į dangų, iš kur nėra jokio atsako, kreipiamės į visas puses, iš kur nėra jokio atsako. Ką tada turime galvoti? Pirmiausia turime prisiminti, kad malda yra susitikimas ir bendravimas su Dievu. Jeigu galėtume mechaniškai pašaukti Jį susitikimui, priversti Jį pasimatyti, kai mes tą momentą pasirenkame, tada nebūtų nei draugystės, nei suėjimo. Tai įmanoma padaryti vaizduotėje su dievukais, kuriuos galime pasistatyti priešais, bet su tikruoju Dievu to padaryti neįmanoma.
Jei žvelgsime į draugystę abipusio bendravimo požiūriu, pamatysime, kad Dievas gali skųstis mumis daugiau, nei mes Juo. Mes Jam skiriame gal tik pusvalandį, o Jis beldžiasi į mūsų duris 23.5 valandas, o mes atsakome „neturiu laiko“ arba visai neatsakome – negirdime beldimo. Taigi mes neturime teisės skųstis Dievo nebuvimu.
(„Maldos mokykla“)
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2009-11-30 12:45:45
Ats. - ADVENTO pradžia :)
Anonimas
Sukurta: 2009-11-30 09:47:28
... Tikėjimas yra Sielos valtis...
Žvelgiu aplink ir matau Kūrėją...
Kaip beldžiame, taip mums ir atveria - taip mąstau prieš susitikimą su Dievu - Amžinaja Šviesa.
Geros mintys šiame etiude. Skatina eilinį kartą stabtelti ir susivokti savo gyvenime. Dabar ypatingas laikotarpis - Gavėnia. Švarinkimės. Ačiū.
Vartotojas (-a): Raktažolė
Sukurta: 2009-11-29 18:11:48
Tai jau taip. Kaip kas suvokia, kaip kas priima ir kam, kokios ramybės reikia. Nuo to ir priklauso, ar tiki, ar ne.
Vartotojas (-a): semema
Sukurta: 2009-11-29 17:13:53
čia gal turima galvoje Dievo tylėjimas