Na, jeigu jūs turėjote omenyje tą rožinį zefyriuką, tai tuomet suprantu, kodėl nesupratote prasmės ;D Zefyras senovės graikų mitologijoje reiškia švelnų vakarų vėją, taigi... manau prasmė išaiškėjo ;]
Nuo vėtros geriau negu pamatai apsaugotų rūsio duobė.Beje, klevas šalia pamato - netikęs sprendimas, nes augančios šaknys gali suskaldyti net cementą.Zefyro egzistavimo nesupratau, bet juk dėl skonio nesiginčijama?Na, o jei rimčiau, reikėtų neišdriekti trumpo teksto tarp siūlomų detalių.Linkiu minties kryptingumo.
Anonimas
Sukurta:
2009-10-22 16:49:29
Geriau iškart suvalgykite tą zefyrą, neduok Dieve pamatai su duženomis, zefyrą atlaikys, bet jei išsipurvins nukritęs, na dėl klevo gal ir liks dar po dešimt metų, tik nesuprantu, kam taip ilgai laukti, o jei bac ir vėtra klevą ant šono, tai ką vėl duženos, o zefyras tai nuo drėgmės jau bus ištirpęs, ne čia per painus man detektyvas, neišrišu, niekaip, teks vakare kreiptis į Puaro.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Madeleine
Sukurta: 2009-10-22 23:45:08
hm. išblaškytas. keistai renkatės simbolius. kažin, kiek prasmės zefyre. nebent tik spalva ir skonis :)
Anonimas
Sukurta: 2009-10-22 23:05:58
:)
Vartotojas (-a): Mlle Rien
Sukurta: 2009-10-22 19:44:03
Na, jeigu jūs turėjote omenyje tą rožinį zefyriuką, tai tuomet suprantu, kodėl nesupratote prasmės ;D Zefyras senovės graikų mitologijoje reiškia švelnų vakarų vėją, taigi... manau prasmė išaiškėjo ;]
Vartotojas (-a): Nijolena
Sukurta: 2009-10-22 16:58:50
Nuo vėtros geriau negu pamatai apsaugotų rūsio duobė.Beje, klevas šalia pamato - netikęs sprendimas, nes augančios šaknys gali suskaldyti net cementą.Zefyro egzistavimo nesupratau, bet juk dėl skonio nesiginčijama?Na, o jei rimčiau, reikėtų neišdriekti trumpo teksto tarp siūlomų detalių.Linkiu minties kryptingumo.
Anonimas
Sukurta: 2009-10-22 16:49:29
Geriau iškart suvalgykite tą zefyrą, neduok Dieve pamatai su duženomis, zefyrą atlaikys, bet jei išsipurvins nukritęs, na dėl klevo gal ir liks dar po dešimt metų, tik nesuprantu, kam taip ilgai laukti, o jei bac ir vėtra klevą ant šono, tai ką vėl duženos, o zefyras tai nuo drėgmės jau bus ištirpęs, ne čia per painus man detektyvas, neišrišu, niekaip, teks vakare kreiptis į Puaro.