Laikas bėga it vanduo

Kai blogai jaučiuosi, aš pradedu mąstyti apie viską, kas mane supa.
Praeita savaitė buvo gan sunki. Ne, nesakau, kad mane nuvargino pamokos, mane labiau nuvargino mintys ir mąstymai.

Mane užplūdo tūkstantis per naktį sapnų, kuriuos puikiai atsimenu. Ir manot ką? Dalis jų išsipildė.
Sunkiai naktimis užmiegu. Norėčiau tiek visko paklausti, bet, deja, nė vienas nesupras, ko aš noriu. Iš tiesų pati nežinau, ko aš noriu.

Kai vakar ėjau į parduotuvę, tiesiog negalėjau atsigėrėti sekmadienio oru. Ruduo. Lapai skriste skriejo vis tolyn... Kai kurie buvo nukritę ant žemės, tad aš juos eidama paspardžiau. Tiesiog mane nuramina kiekvienas metų laikas. Rudenį margspalviai lapai krenta tau einant parko taku, tu užmiršti visas padarytas klaidas. Lietus, kuris sugeba nuplauti nuo manęs viską, ir šaltas vėjas, kuris sugeba nunešti visas blogas mintis kuo toliau nuo manęs. Dievinu ir žiemą, kai baltutės šaltos snaigės krenta ant mano veido, jaučiuos tarsi būtų sustojęs laikas – nebegalvoju nieko. Pavasaris. Žydinčių gėlių ir medelių kvapas. Paukščių čiulbėjimas. Neatsisakau šių dalykų – pasigėrėti pavasariu. Juk jie taipogi labai ramina... Vasara. Pievoje tiek daug daug gėlių. Šiltas vanduo. Jūra. Paplūdimys. Draugai. Mėgstamiausia tavo knyga. Gera nuotaika. Manote, vasara ne tobula? Vasara žmogui suteikia daug daugiau džiaugsmo. Gal todėl man vasara – mėgstamiausias metų laikas.
Hmm.... vasara. Tikrai per daug įsijaučiau, ją taip apibūdinama. Juk ji baigės ir teks laukti dar kitų metų.
Jau 2009-ieji metai eina į pabaigą. Rugsėjis, spalis, lapkritis, gruodis ir nauji metai? O kaip laikas bėga greitai...
Dabar neseniai peržvelgiau savo dienoraštį, kuriame buvo parašyta, ką aš turėčiau nuveikti per šiuos metus. Kažin kiek jų įvykdžiau?

- Išmokti šypsotis. NEĮVYKDYTA
- Susigrąžinti draugę. NEĮVYKDYTA
- Praleisti vasarą Lietuvoje. NEĮVYKDYTA
- Užsirašyti į krepšinio būrelį. ĮVYKDYTA
- Sukurti grupę. NEĮVYKDYTA
- Išmokti groti pianinu. NEĮVYKDYTA
- Įsigyti gyvūnėlį. ĮVYKDYTA

1. Stengiaus stengiaus, tik gaila, kad nebuvo gražių akimirkų, kurios mane priverstų nusišypsoti.
2. Vis dėlto atstumas nugalėjo.
3. Norėjau, bet negalėjau. Įvyko persikraustymas, tad nebuvo jokio šanso skristi į Lietuvą.
4. Užsirašiau.
5. Tam reikia daugiau laiko.
6. Spėjau tik pažinti klavišus, norėčiau pabandyti groti pianinu. Dar laiko yra.
7 Įsigijau Šuniuką.

Jaučiu, vėl sugalvosiu gruodžio pradžioj, ką norėsiu padaryti 2010 metais.
Ech, kaip laikas greitai bėga.
Nanja

2009-09-26 18:36:55

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Nanja

Sukurta: 2009-09-26 21:12:41

Esu Airijoje.
Čia iš dienoraščio skilties.
Lietuvių kalba man labai brangi, todėl rašau ir kuriu lietuviškai :)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-09-26 20:19:40

džiugu ,kad rašoma lietuviškai toli nuo Lietuvos... o kur, jei ne paslaptis?
vakar ... kai ėjai / ne kaip/