Nesikartoja

Santrauka:
....................
Aš tave aplankysiu iš kapo minutę trumputę,
Pamatysiu, kaip tu dalini mano džiaugsmo jutimą,
Kaip vagi viską jai, kas turėjo priglusti ir būti,
Ką jaučiau, kai tave tarsi ligą išgėrusi – tino.
Tos ligos pavadinimas – tariamas magiškai vardas,
Jos simptomai  gyvenimo mano laukimą ištrynė:
Gal tiesiog nebebūna, kad laimė kartotųs kas kartą,
Po ligos šios mirtis tenegrįžtamai bus paskutinė.
Nuodai

2009-09-23 18:22:07

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-09-24 09:45:59

Jausmai tikriausiai perspausti nebūna. Tik mes pripratome eilėse juos slėpti ir dangstyti kaukėm...:)

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2009-09-23 23:15:33

tokios absurdiskos diskusijos su pagiežiškumo nuodais - nevystysiu.Ne tas lygmuo, jaunas žmogeliuk.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-23 22:57:54

man man ir man, tad ir rasyk sau - tada nepyksi, jei kiti papeiks. o nemalonus, nes kritinis. geriau "kai gražu, kap tikra, kokia gili mintis, kiek daug skausmo ir bla bla bla".

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2009-09-23 22:25:26

kartotųs kas kartą - ypač gražu man. pirma eilutė kaip tik neprieštarauja pirmai- nes norima mirti ,išeiti iš šio pasaulio negrįžtamai,todėl"apsilankymas" tik stebėjimo nematomam formoje. Be to šnekame apie laimės mirimą. Jis nespaustas nei kiek- o išėjęs iš gelmių mano natūraliai, beje.Jer ne toks tiesmukiškas,jei komentuojantis nesuprato esmės. Prastas komentaras- neįsigilinus, norint rasti prie ko prikibti, nemalonus man iš šio vartotojo ir nepriimtinas.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-23 21:14:10

empiriškai pirma eilutė prieštarauja paskutinei. Kalbant apie visą tekstą, tai jis gana tiesmukas ir perspaustas. Kalbant apie rimą, taisytinų vietų yra, bet pažanga jau matyti.:-) kartotųs kas kartą - blogai:-)