Santrauka:
Skaitantiems, šias eiles turiu pasakyti, kad jos sukurtos 2007metais, tad nėra naujos, nors yra keletas šių metų Degradacijos amžiaus ciklo tęsinių. Tai eilės apie gyvenimiškąsias realijas iš pesimistinės pusės neužmerkiant akis prieš problemas, o jas parodant viešai, apie žmogiškumo nuvertėjimą, tuštybę, išpuikimą, atbukimą ir kai kurią visuotinę degradaciją su kuria nekovojama, nes daug kam tai jau tapo visuotinę norma, arba į tai jau žiūrima pro pirštus, matant tik tai kas gerai, o kas blogai nustumiant į šalį.
Šypsokis, gyvenimas parodys
Tau dėl ko liūdėti verta, jei
Dabar viską turi, nereiškia, kad
Neprarasi ateity, nes visi mes
Laikini.
Klaidingai į saviagaulę pasinėrę
Būty mes ieškom to, ko nėra,
Kuriam vaivorykščių žaismus,
Bijom realybę įsileist į savo namus.
Optimizmo fėjos apgaulingai
Šnabžda apie geresnį rytojų,
Apie žemėje sapnuotą
Rojų, bet protas tvirtina tvirtai -
Fata morgana visa tai.
Komentarai
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2009-08-09 20:22:47
Neįvaldytas žodis. Galbūt tik toks įspūdis.
Anonimas
Sukurta: 2009-08-08 17:50:16
Drąsu ištarti - mes laikini... Bet viskas turi prasmę - ir gimimas, ir būtis, ir nebūtis... Gal iš tiesų gyvenimas - tik sapnas? Ačiū, mieloji, už gilų žvilgsnį...
Vartotojas (-a): Nijolena
Sukurta: 2009-08-08 13:24:48
Nedrįsčiau taip kategoriškai apibendrinti "mes ieškomto, ko nėra", nes dažniau matomi labai skirtingi žmonių tikslai, norai ir paieškos, kuriems ieškoti bendro vardiklio net neverta - ką gali žinoti, gal kažkam sekasi geriau, negu tau? Kategoriškumo rūbas slepia jaunatvišką savikliovą.
Vartotojas (-a): Ferrfrost
Sukurta: 2009-08-08 12:36:07
Tvirtina tvirtai todel, kad eilius yra grieztas ir su griezta ritmika:-)
Anonimas
Sukurta: 2009-08-08 12:22:41
Negražus rimas ir „tvirtina tvirtai“ nelabai malonai persiskaitė.
Nūdienos laikinumas. O juk patys jį tokį ir sutvėrėm...
Vartotojas (-a): Svyruoklė
Sukurta: 2009-08-08 12:21:00
O aš manau, kad ne vienas supranta, bet tiesiog nutyli. Kai kam atrodo, kad reikia nematyti, kas darosi aplinkui, gal svetainėje ne vieta apie tai rašyti. Bet ar įmanoma nematyti, negirdėti, nejausti?..