Neskubėk išeiti (laiškas jaunam žmogui)

Santrauka:
Laiškas kiekvienam jaunam žmogui, kuris galvoja apie savižudybę...
Kodėl tiek daug jaunų žmonių vis labiau nemato prasmės gyventi, nieks nelaiko jų šiame pasaulyje, nes kai sunku, nėra rankos, kuri padėtų atsikelti, kai suklumpi.
Tau dabar gal 12-17 metų, tu toks jaunas nebenori gyventi, bet ar tikrai viskas taip jau blogai, kaip tau atrodo? Palauk, neskubėk, juk tereikia laiko ir viską gyvenime gali pakeisti, jau po kelių metų tau atrodys viskas kitaip, nei kaip dabar tau atrodo, kad nėra nė trupinėlio vilties...
Palauk, nors iki 21 metų, pamatysi, kaip viskas pasikeis, neskubėk išeit dėl nesėkmių mokykloj, dėl meilės be atsako, ar dar neatrastos, dėl paauglystės trūkumų slegiančios kartos, nemadingų drabužių, kažkokio kvailio patyčių, bukų žodžių, visa tai - laikina, netapk auka dvasios ubagų, kuriems nerūpi, kad kenti tu.
Nedaryk klaidos, kurios neištaisysi, laiko neatsuksi atgal, išeisi ir paliksi žmones, kurie tave myli su skausmu širdy. Paauglystės krizė daugumai sunki, bet, ją išlaukus, viskas būna daug geriau nei kada manei, kad bus anksčiau.
Paauglystės periode nesiimk spontaniškų veiksmų, kurie gali sugriaut tavo ateitį. Nenorėk visko iškart, nes taip nebūna.
Kartais pagalvok apie tuos, kurie tikrai nieko neturi, bet jie nori gyventi net mirties patale, nenori išeiti.
Tu jaunas žmogus, tau tavo problemos didelės, nes kiekvienam jo paties problemos didžiausios, nors kitiems iš šalies tai gali atrodyt tik niekai, bet palauk, pamatysi, aš tau pažadu - daug kas tavo gyvenime pasikeis, tik prašau, neskubėk išeit!

Tiesiog ta, kuriai tu rūpi...
Ferrfrost

2009-07-29 11:15:20

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-07-29 23:36:34

Na, bet tikejaus kam nors padet, juk tiek daug jaunu zmoniu iseina nors tereiketu palaukti ir ju gyvenimas pasikeistu i kita puse, viskas atrodytu kitaip.

Vartotojas (-a): MyBrightestDiamond

Sukurta: 2009-07-29 18:28:23

o aš nesutinku. Tie, kurie ruošiasi savižudybei, yra labai jautrus emociškai. Tad, bet kokia proiemonė paveikia. Galbūt žmogus to išoriškai neparodo.

Anonimas

Sukurta: 2009-07-29 18:15:29

Sutinku su tatoo.

Vartotojas (-a): tatoo

Sukurta: 2009-07-29 15:27:45

Tiesą pasakius, manau, kad šis laiškas neturėtų jokios įtakos paaugliui, kuris nuspręstų nusižudyti ir dabar perskaitytų šį laišką. Manau jei autorius ateitų į šių dienų mokyklą ir perskaitytų ši laišką, mokiniai jį nušvilptų. Galbūt vieniems atrodo, kad šis laiškas yra geras, skatinantis gyventi ir t.t. , bet jis toks nėra. Tai tiesiog pamokslas, moralas ar kažkas tokio. Gal tai tik mano kvaila nuomonė, bet jis perskaičius nepalieka įspūdžio.

Vartotojas (-a): MyBrightestDiamond

Sukurta: 2009-07-29 13:36:09

viskas taip pažįstama..
Ir vėl sielos perkratymai, kai esi ant to slenksčio tarp paauglystės ir..jaunystės?
Daugiau žmonių, kurie padeda išlaikyti viltį, šviesą, grožį.
Ačiū (:

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-07-29 13:22:24

Dėkoju už pataisymą, nes taip žinosiu kokių klaidų padarau ir nebedarysiu. Ačiū:)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-07-29 13:18:06

Labai teigiama paskata, reikalinga...

ankščiau > anksčiau
(pataisiau)

Vartotojas (-a): Ferrfrost

Sukurta: 2009-07-29 12:57:52

Tai senas laiškas, bet tikiuos kam nors padės...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2009-07-29 12:53:55

gražus 'pamoksliukas'

Anonimas

Sukurta: 2009-07-29 11:40:25

Atvirai ir aiškiai išreikšta pilietinė pozicija, kurią šiuo metu labai įtaigiai inicijuoja ir Mamontovas. Kaip literatūrinio darbo nevertinčiau, bet kaip savižudybių, depresijų ar abejingumo prevencinė priemonė - puiku.