Kas liko

Tai ašaringi lietūs kaip vaškas nuo žvakės varvėjo stiklu. Diena ėjo į pabaigą, beldėsi pavakarys. Saulėtas ir šiltas. Bandžiau atsimint kvapą už lango, atkurt išpraustų gatvių atlėgusį kvėpavimą, automobilių, praeivių žingsniavimo garsus. Niekaip neatgimė. Glaudžiaus prie lango, kaip šiltnamy vystanti daržovė.
Pasibaigusios akimirkos. Tai begarsis pilkų pelenų skrydis rūko debesiu. Karti užmarštis prieš nežinojimo saldybę. Jaučiaus taip, lyg kažkas iškraustė mano kišenes. Lig tol buvusių beverčiais: sulankstytų autobuso bilietų, kelių centų, nuo Kalėdų užsilikusio lazdyno riešuto, raktų nuo neberakinamų spynų dabar gėlė kaip nutrauktų pirštų.
Tik kažkur tavo žingsniai, suaugę su mano širdies tuksėjimu – vienintelis garsas, kurį jaučiau. Kaip maldą, mane saugančią.
do_nigun

2009-05-17 00:35:37

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2009-05-19 20:45:47

sugaunantis ašaringųjų tuksėjimas

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2009-05-18 23:07:19

sugaunanti malda... ir mane pagavo

Anonimas

Sukurta: 2009-05-17 19:26:41

...įtaigiai atpasakotas jausmų likutis.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-05-17 13:35:07

Vienatvės malda, saugoma Tavo žingsnių. Įtikinot, puiku, ačiū.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-05-17 08:25:09

"Lig tol buvusių beverčiais: sulankstytų autobuso bilietų, kelių centų, nuo Kalėdų užsilikusio lazdyno riešuto, raktų nuo neberakinamų spynų, dabar gėlė kaip nutrauktų pirštų." > šiame sakiny (gal į pabaigą) kažko trūksta, nesusiriša.

Šiaip, perteikta nuotaika įtikina.