Užkalbėjimas

iš nerimo vėjų
suaugusios pilys
iš gaudesio
virpančios vėliavų gijos
iš gimstančių verksmo
aukojimų ugnys
iš mirštančių skausmo
beprasmės bedugnės
iš žiūrinčių
laukiantys savo likimo
iš tylinčių
kaukiantys
akmenimis iš laukymių
iš laisvės
iš gaudesio
vėjų
visi mes
visi jūs
likimo
siuvėjai...
Takažolė

2009-05-14 12:57:55

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-05-15 06:12:21

Tarsi sudyksniuotos svarbiausios likimo skiautės. Sutelktai, paeiliui ir iš visų pusių.
iš tylinčių
kaukiantys
akmenimis iš laukymių
įstrigo.

Anonimas

Sukurta: 2009-05-14 18:22:12

"akmenimis iš laukymių" - ši eilutė mane sustabdė.

Vartotojas (-a): obelaitė

Sukurta: 2009-05-14 17:00:40

N u o s t a b i a i...visi mes likimo siuvėjai :)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-05-14 15:22:34

Jei esame krikščionys (pritariu Dearniui)negalima naudoti likimas, o tik - lemtis, pagonybėje - likimas, tad abu žodžiai lygiaverčiai, tik nenorint užsitraukti Dievo - krikščioniško, likimas - šventvagiška.
Kūrinys su pasikartojimais, bet deja ką ir galima išgalvoti naujai, svarbu jautrus ir švelnus :)

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2009-05-14 13:49:23

Kai kurie įvaizdžiai, regis, jau kažkur girdėti. Užkliuvo dukart panaudoti žodžiai likimo. Vieną arba kitą būčiau pakeitęs pakaitalu, tarkim, lemtis arba dar kuo kitu.
Visuma: sklandus be įmantrybių kūrinys. Patiko jo laisva tėkmė ir aiški pabaiga.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-05-14 13:33:34

O visgi, gal likimas mums verpia, balina ,audžia gyvenimo drobules, bent jau taip mąstė mūsų senoliai.
Likimas - veiksmas likti; nuo žmogaus valios nepriklausomų aplinkybių eiga, lemtis; dėl gyvenimo sąlygų susidariusi būklė, dalia, laimė...
Pakylėtas toks virš skausmo bedugnės, tylinčių akmenų, tarsi evangelijoje pagal Luką Jezaus žodžiai: "Atlikta". Juk galimas ir taip: "Mes savo likimo kalviai". Bet kam tos "beprasmės bedugnės"?..
Mano valioj, keisčiau tik "siuvėjai", na, pvz., pavėjui... Stiprus ir mąstantis, patiko, ačiū.

Anonimas

Sukurta: 2009-05-14 13:09:09

... iš nerimo vėjų / suaugusios pilys - puikiai...ir visas kūrinys gražiai teisingas. likimo siuvėjai...