Sako nėra Elfų

Aš kaip mažas vaikas, kuris gyvena gražiam pasaulyje. Mane supa gražios debesų pilys, kurios plaukia per dangaus platybes.
Aš mažiukas svajoklis. Žiūriu ir ieškau.
Visada klausiu, kuo tikėti??? Tuo, kas supa mane??
Visi taip sako ir nuolat mane gąsdina, kad tas pasaulis, kuriame aš gyvenu, nėra tikras. Tie debesys, gėlės, drugeliai, žmonės ir visi herojai. Jų nėra...
Nuolat mane gąsdina, kad aš tapsiu niekuo. Būsiu žmogumi, kuris nežinos, kas yra skausmas, ašaros, neviltis.
Aš vis kaip mažas vaikas, apsuptas pasakų herojais. Aš juos myliu. Su jais einu per pasaulio teikiamus pavojus.
O man vis sako, kad išvis pasaulyje nėra elfų. Jų nėra!!!
Aš tuo nenoriu patikėti. Aš nekenčiu, kai kas taip sako. Mane žudo. Aš noriu verkti kaip mažas vaikas ir rėkti. Ne, netikiu, kad nėra šių nuostabių tvarinių. Iš ko jūs sprendžiate, kad jie neegzistuoja?
Aš vis naiviai tuo tikiu ir niekas tegu nebando pakeisti mano svajų! Tegu jos būna kartu su tais nuostabiais Elfais. Jų nuostabiu grožiu.
Taip, jie nuostabūs yra. Manau žmonės todėl jais ir netiki, kad jie pavydi jiems. Tikrai. Aš taip manau. Mes visada pavydim grožio, to, kurio neturime su savimi. O jie turi. Jie spinduliuoja ir neša tą grožį...
Nesakykite, kad nėra Elfų. Aš vis tiek šauksiu, kad jie yra ir bus. Išmirs žmonija, o jie liks...
Pcmixas

2009-05-09 09:01:28

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-05-09 12:37:15

Tikėjai Elfais, ir aš tikiu, jie nusileidžia ir kartais paima už rankos, kai mums velnioniškai sunku, ne visi jų nori, kai kuriems geriau, kad jų nebūtų, o man jų reikia, gal tų nematomų, o gal žemiškų, net nežinau...
Dėkoju už gražų kūrinį, dėkoju už tikėjimą gėriu. AČIŪ :)
P. S.: Nepergynenkite dėl klaidų, jie tik maži akmenėliai, o gal smiltys, svarbu mintis ir minčių tikrumas, gal jautrumas, net nežinau, įvardijimo...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-05-09 11:33:50

Pataisiau kai kurias klaideles.
"Aš vis naiviai tuo tikiu ir niekas tegu nebando pakeisti mano svajų?" > čia tikriausiai turėjo būti šauktukas (?)
Daug šauktukų, pasikartojimų, Aš ir kitų įvardžių... žinoma, nuoširdžiam įtaigumui, bet vis tiek reikėtų į pabaigą gryninti.
Gražus tikėjimas. Tegu ir išlieka:)

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2009-05-09 11:03:57

Yra klaidelių tekste, kartojasi trijuose iš eilės sakiniuose "nuostabu".Ginkime savo pasaulėžiūrą, bet kokybiškesniu tekstu.

Vartotojas (-a): Pyteka

Sukurta: 2009-05-09 10:34:38

Žinai, o tu nepasiduok.
n-e-p-a-s-i-d-u-o-k
jie egzistuoja, jei tik tuo tiki.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2009-05-09 10:14:54

tikėjimas nėra iliuzija , bet čia ... tikėjimo pradžiamokslis... irkitės toliau :)

Anonimas

Sukurta: 2009-05-09 09:07:38

...panorau paskaityti pasakų :)
...tikėk, kad yra - tai ir YRA... prisiminiau vaikystės Akimirkas... kiekviename suaugusiame slypi vaikas...