Praradimas

išsivadavimo šviesa
plukių vainikuose
devyni nuopolio ratai
išgąsdinto vaiko glėby
bergždžios obelies šerdis
ir varnėno giesmė
merdinti jau nuo ryto
Takažolė

2009-04-28 10:57:01

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): obelaitė

Sukurta: 2009-04-29 23:52:12

Išgąsdinto vaiko glėby devyni nuopolio ratai-stipru,kaip ir viskas,bet tai net krūptelėti privertė...

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2009-04-29 10:05:19

Išraiškos ypatybė - įvaizdžiai. Glaustumas, kompaktiškumas dar labiau sustipriną vaizdo paslaptį.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2009-04-28 21:24:38

išsivadavimo šviesa
plukių vainikuose

...pavasariškas... iš gelmių sielos plaukiantis...

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2009-04-28 19:52:18

skaitant eiles jaučiasi bendra gija (ar šerdis, tik ne šios obels...) -
(gal) t a i savitumas...

Vartotojas (-a): Takažolė

Sukurta: 2009-04-28 12:36:42

Dėkui už komentarus, Goda ir Raže. Jūs užčiuopėte skaitydami mano jausenas.
Gerb. Laiptuose, eilėraščiai - neatliekami, nepadaromi. Jūsų žodis - tikrai grubus. Kas šventvagiška - spręs Dievas. Ir šio eilėraščio negrindžiau niekuo. Įdomu, kaip pagrindžiami jausmai. Jei juos reikia pagrįsti, tai jų paprasčiausiai nėra. Ir įsiskaitykite: Bergždžia ne šerdis, o obelis bergždžia. Čia slypi didelis skirtumas, jei įžiūrite.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2009-04-28 11:58:09

Žmogiškumo ir gamtos tariama priešprieša, išsiveržimo beviltiškumas iš žmogiškosios tikrovės(devyni nuopolio ratai ir vaiko išgąstis) - išsivadavimas - plukių šviesoje ir vėl beviltiška bergždžia obelis ir merdinti varnėno giesmė. Sužmogintoje gamtoje tie patys nuopolio ratai, gamtos ir žmogaus tapatumas. Skatinantis mąstyti. S. Geda - "priraišioti vieversiai". Net ir kosmoso platybėse viltingai švytės plukių šviesa, bergždžios obels skundas ir varnėno giesmė. Taupiose eilutėse beribis nerimas. Dėkui.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2009-04-28 11:50:27

devyni nuopolio ratai
išgąsdinto vaiko glėby
impulsyviai stipriai nugramzdina ir persmelkia... iki merdinčios būsenos; nuteka bergždžios obelies šerdimi. Vaizdingai ryškus, efektingas praradimo įspūdis.

Anonimas

Sukurta: 2009-04-28 11:06:05

per arti vienas kito: 9 nuopolio ratai - vaikas (čia jau šventvagiška); bergždžia - šerdis; giesmė - merdinti. Suprantu, prieštaringumu grįsta, bet atlikta grubiai.